ویرگول
ورودثبت نام
نرگس
نرگس
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

چند تا جمله و کلمه مهم در زندگی


امروز می خوام صفحه جديدمو بنویسم، یه متن انگیزشی زیبا و دلنشین، پر از احساسات زیبای خودم، پس شروع می کنم


می خوام در مورد معنی واقعی چند تا کلمه و جمله حرف بزنم، کلمه ها و جمله هایی که اونا رو زیاد شنیدید


امید

چیزی که اونو زیاد شنیدید، اما برای امید تعریف جالب تری دارم، می تونم این و کلمه رو به یه جور روشنایی تشبیه کنم

وقتی وارد یه اتاق میشید، هر چی روشن تر باشه دلگرم کننده تره، وقتی امید رو به روشنایی یه اتاق تشبیه کردم، واقعا حسش کردم، احساس می کنم تا وقتی اون روشنایی باشه امید هم هست، حتی اگه یه ذره باشه، همون یه ذره کافیه، اما وقتی اون اتاق کاملا تاریک میشه امیدم از بین میره، این به خود ما بستگی داره که اون روشنایی چقدر باشه، پس تا وقتی که هست نا امید نشید


باور کردن

حتما در مورد این کلمه رو می دونید، چیزیه که باعث میشه کار درست رو بکنیم، چیزی چیزی خیلی مهمه و روی زندگی تاثیر زیادی می ذاره و با تجربه و اعتماد بدست میاد، و در مورد باور کردن یا نکردن چیز های مختلف باید دقت کرد، گاهی احساسات برتری دارن و باعث میشن انتخاب درست رو بکنیم


اعتماد کردن

چیزی شبیه به باور کردنه، وقتی کسی همه تلاششون می کنه تا اعتماد شما رو بدست بیاره، بهش اعتماد کنید، با اعتماد نکردن بهش شخصیتشو خورد نکنید، حداقل بدارید تلاش خودشو بکنه، حتی اگه شکست خورده هم باشه، باز هم همیشه یه راهی برای موفقیت هست، و این مهمه که به کی اعتماد کنید و به کی نکنید، اعتماد نکردن به کسی که می تونید اعتماد کنید می تونه بد تر از اعتماد کردن به کسی که نباید اعتماد کنید باشه، وسعی کنید اعتماد بقیه رو بدست بیارید


مسئولیت پذیری

این کلمه شاید کمی سنگین باشه، مهمه که هر کس وظیفه خودشو به درستی انجام بده در این مورد به خودتون فشار نیارید یا تصور نکنید که کار سختی می کنید، اگه وظیفه تون رو به درستی انجام بدید سختی ها دیگه ناپدید میشن و می تونید کار های بهتری بکنید


با خونسردی و آرامش فکر کردن

در بیشتر وقت ها با آرامش و دقت فکر کردن خیلی بهتر از سر خورد عمل کردن و بد تر کردن اوضاع هست، این کار باعث میشه بتونید تصمیم های بهتری بگیریم و آینده بهتری بسازیم



هرگز تسلیم نشدن

این جمله رو خیلی دوست دارم، این جمله مخصوص قهرمان هاست، اولین دلیلی که واسش میارم اینه که، تا وقتی هیچ دلیلی برای تسلیم شدن ندارید نباید تسلیم بشید، تا وقتی که می تونید همه تلاشتونو بکنید، مهم نیست چقدر شکست بخورید، درست وقتی که تصمیم گرفتم تسلیم نشم همه چیز تغییر کرد و قوی تر شدم


به هر کدوم از این جمله ها واقعا نیاز دارم

امید باعث میشه که همچنان ادامه بدم

باور باعث میشه که بتونم دوباره تلاش کنم

اعتماد باعث میشه بتونم دوباره روی پای خودم بایستم

مسئولیت پذیری باعث میشه هر بار بتونم بهتر بشم، و از پس کار ها بهتر بر بیام

درست فکر کردن و حفظ آرامش و دقت باعث میشه تصمیم های بهتری بگیرم

و وقتی که تسلیم نشم و تلاش کنم، هر بار قوی تر میشم، می تونم کار های فوق‌العاده ای کنم، می تونم آینده رو تغییر بدم


یه قهرمان درون همه ماست، ما می تونیم موفق بشیم، فقط باورش کنید و تسلیم نشید


این متن هم تموم شد، نظر، پیشنهاد، انتقاد و هر چیز دیگه ای دارید در کامنت ها بنویسید




مسئولیت پذیریباورهرگز تسلیم نشدناعتمادبا خونسردی و آرامش فکر کردن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید