ویرگول
ورودثبت نام
امیرحسین زینتی
امیرحسین زینتی
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

مشکل پرداخت درون برنامه ای مایکت برای برخی گوشی ها

من یه اپلیکیشنی رو توی مایکت ماه هاست که منتشر کرده بودم

و تازه بعد چند ماه که منتشر شده، با اطلاع چندتا از کاربرها فهمیدم که بعضی هاشون مشکل پرداخت درون برنامه ای دارن و وقتی روی پرداخت میزنن هیچ اتفاقی براشون نمیفته

خودم هرچی تست میکردم درست بود و به نظر مشکلی نبود

حتی خود مایکت هم تست کرده بود و میتونست بخره

خلاصه بعد از کلی بالا پایین این صفحه رو پیدا کردم

https://myket.ir/support/pages/resolve-payment-permission-issue-in-some-devices/

متاسفانه توی مستندات اصلی مایکت، به این مشکل اشاره نشده بود و من ماه ها محصولم با این مشکل دست مشتری بود

به نظر گوشی های شیائومی و هواوی (اونم نه همه اونها) ممکنه به این مشکل بخورن

من هیچ راه حلی براش پیدا نکردم جز اینکه همین آموزش رو برای کاربرها هم بنویسم چون این دسترسی که توی این آموزش میگه که باید فعال بشه، به شکل داینامیک قابل گرفتن نیست مگر اینکه مستقیم بفرستیش به صفحه تنظیمات

اگر کسی روش دیگه ای پیدا کرد خوشحال میشم بگه

فقط گفتم اینو بنویسم که شاید یکی اشتباه منو نکنه و محصول با ایراد دست مشتری نده

مشکل پرداخت برنامه‌ایپرداختمایکت
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید