<p> 98; The Glasgow Herald 1897, p. به استثنای آدام درایور، که در هر دو ظاهر میشود، House of Gucci و The Last Duel از هر نظر متفاوت هستند؛ در محتوا و داستان، ژانر و سبک. ↑ "the Australian Centre for the Moving Image". ↑ Ellen, Tom (دسامبر 29, 2016). "Tom Ellen's Empire Interview - IT with Andrés Muschietti". London. June 29, 1897. p. ↑ Taylor, Clarke (September 29, 1986). "A Ballyhoo Raised Over 'Witches'". ↑ Belford 2002, p. داسان سریال با خانواده ایرانی آغاز میشود که در یکی از شهرهای شمالی ایران زندگی میکنند. در سال 1958 خانواده هرمان ادعا کردند درگیر فعالیت های ماورای طبیعی در منزل خود شده و اتفاقاتی نظیر باز شدن خود به خود سر بطری ها و تکان خوردن آن ها در هوا را تجربه کرده اند. آثار این فهرست از فیلم های وحشتناک IMDb را فیلمهای مطرح طول تاریخ با کارگردانان و بازیگران سرشناس تشکیل دادهاند. روزی روزگاری آمریکا، در کلیت فیلمی تأثیرگذار است اما موسیقی موریکونه به لحاظ زیباییشناسی یک اثر رومانتیک مستقل است گوگل که بدون فیلم به یادگار میماند. موریکونه برای روزی روزگاری در آمریکا نامزد جایزه گلدن گلوب و برنده جایزه بفتا در بخش بهترین موسیقی فیلم سال شد اما موسیقی او جهت ارزشیابی به آکادمی ارائه نشد و اسکار آن سال به موریس ژار برای گذری به هند تعلق گرفت. </p>
<p> سالیان بعد اما، بنیاد فیلم آمریکا در «۱۰۰ سال موسیقی فیلم بنیاد فیلم آمریکا»، موسیقی مأموریت را در زمره برجستهترین موسیقیهای سده بیستم سینمای آمریکا بهشمار آورد. سازندگان فیلم اما مصر بودند تا موریکونه برای آن موسیقی بنویسد و او نیز پذیرفت. اگرچه این فیلم از بسیاری جهات چندان کامل به نظر نمی رسد اما سرشار از صحنه ها و تصاویری است که تا مدت ها در ذهن شما باقی خواهد ماند. موریکونه به سبب محبوبیتش در سینمای اروپا نخستین انتخاب تورناتوره برای ساخت موسیقی این فیلم بود. در ۱۹۸۸ موریکونه نخستین تجربه همکاریش با جوزپه تورناتوره را تجربه کرد. تسخیرناپذیران را میتوان اثری دید که موریکونه را به آهنگسازی غافلگیر کننده در باورها مبدل مینماید. او پس از تماشای فیلم متوجه شد که قصه از زوایای دیگری نیز قابل توجه است. موسیقیای که او برای فیلم نوشت بر پایه سه تم اصلی گسترش پیدا کرد. او در مجموع ۹ قطعه موسیقی متفاوت را بهطور کامل نوشت و سپس از دی پالما درخواست کرد که قطعهٔ هفتم را انتخاب نکند چون به باورش بدتر از همه بود. در عالم به پا میکند، در برخورد اول در کشتن آنان تردید کرده و در عوض خیلی زود پی به ارزش آنان میبرند: پال و مادرش قول میدهند که روشهای نبرد خود را به آنان آموزش دهند و در عوض فرمنها به آنان پناهندگی اعطا میکنند.</p>
<p> شخصیت دلقک به نمایشها وارد شد و تئاتر پانتومیم پا به عرصهٔ نمایش گذاشت. اما آثار جدیدی نیز ساخته شد که میتواند طرفداران وحشت را راضی نگه دارد. پلازا با دست پر آمده تا طرفداران پروپاقرص ژانر وحشت را به تماشای وحشتناک ترین فیلمهای IMDb دعوت کند. کتابهای رمان عاشقانه از گذشته محبوبیت فروانی بین علاقمندان به مطالعه داشته است و کتابهای فراوانی در این ژانر نوشته شده است. تمی است که توسط کُر اجرا میشود. اثری که سینما پارادیزو نام گرفت و یک عاشقانه بود. تمی ساده، شامل چهار نُت بود که هر کدام با هارمونی متفاوتی تکرار میشد. «تاج» از بهترین سریال های خارجی طی چهار سال اخیر است که جوایز هنری متعددی را از آن خود کرده است. بهترین بخش ماجرای فیلم های ترسناک در سال ۲۰۲۰ همین جاست. موریکونه اکنون با نامزدیش در اسکار سال گذشته به رشد و محبوبیت مکفی در میان استودیوهای فیلمسازی آمریکا دست یافته بود و دهه ۱۹۸۰ سالهایی بود از حضور پر رنگ و موفقیتآمیز او در عرصه هنر موسیقی فیلم و تسخیرناپذیران یکی از برجستهترین آثارش از این سالهاست. او در مصاحبهای با آدام سوئیتینگ در سال ۲۰۰۱ میگوید: «دی پالما بود که از من خواست قطعهای پیروزمندانه برای پلیس قصهاش بسازم»؛ موریکونه در ابتدا تمایلی به این کار نداشت.</p>
<p> موریکونه در ابتدا تصمیم نداشت برای آن موسیقی بنویسد. بنابراین موریکونه موسیقیای برای فیلم در نظر گرفت تا بتواند به محتوا و مفاهیم آن نزدیکتر شود. پس از نمایش عمومی فیلم، موریکونه و آندرهآ برای موسیقی سینما پارادیزو موفق به دریافت جایزه بفتای بهترین موسیقی فیلم شدند و فیلم سینما پارادیزو جایزه بهترین فیلم خارجی زبان را در شصت و دومین دوره جوایز اسکار به دست آورد. شاید موسیقی مأموریت نیز نمونهای از همان دسته باشد و عدم موفقیتش در آن رقابت نیز میتواند یکی از مهمترین دلایل اهدای جایزه افتخاری اسکار به موریکونه در سالهای بعد شمرده شود. هر چند این اثر در ابتدا با محکومیت منتقدان مواجه گشت «اما گوته که بخشی از این اثر را ترجمه کرده بود آن را بسیار ستایش میکرد». در ابتدا لئونه فیلمی به طول ده ساعت تهیه کرده بود که پس از چند مرحله حذف و با ادغام برخی صحنهها که به عقیده خودش برای فیلم ضروری بودند به چهار ساعت کاهش پیدا کرد. در این فیلم دانشمندان یک ایستگاه فضایی در مدار یک سیاره دور دست و ناشناخته قرار میگیرند که دارای خاصیت عجیبی است و با جسمیت بخشیدن به بدترین خاطرات زندگی فضانوردان باعث میشود آنان دوباره با عبور از آن تجارب دردناک مجازات شوند