ویرگول
ورودثبت نام
علیرضا نیرومند
علیرضا نیرومند
خواندن ۴ دقیقه·۴ سال پیش

همراهم همیشه همراهم حتی در کرونا با تمام امکانات

سلام خدمت شما خوانندگان و عرض ادب و احترام

میخواهم ذهن شما را به چالش وا به دارم که آیا تا به حال فکر کرده اید که گوشی های ما بیشتر اوقات با ما هستند حتی آن قدری که ما با خودمان نیستیم، گوشی های همراه ما با ما هستند به طوری حتی در این روز های کرونایی بیشتر شده است که یه حسی عجیبی را به ما داده است حس فرمالیته بودن زندگی و خارج شدن از معلومات دایره وهم که مارا به تامل بر می انگیزد که چگونه یک ویروس حواس را از ما رباییده است و حواس نیست بر ذکر عمر که روزی را بدون تکنولوژی تصور کنیم این در حالی است باید به خالق جهان توکل کنیم اما نمی کنیم که هوای مارا در هر حال از زندگی دارد و ما بسیار بیشتر از آن که شاکر پروردگار خود باشیم او به ما لطف و محبت می کند بگذریم که دیگر نمی خواهم اذیتتان کنم این فقط مقدمه نبود بلکه اکثرا همه ما اینجوری زندگی میکنم درسته که ما همراهی داریم که همیشه همراه ما است ما انسان ها هم مثل تلفن همراه هستیم وقتی باتری معرفت و محبت ما تمام شد باید به خداوند وصل شویم تا دل ما از زحمات تعالی لبریز با شیم پس به خداوند توکل کنید تا این شرایط هم زود تر برود ما انسان هارا از دست ویروس ناشناخته نجات بخشد با این سطح علم بشر که پیشرفته در نوع خود است هنوز درمان برای این بیماری پیدا نکرده اما در این روز ها که مدرسه ها بسته است ما دانش آموزان لب بخت (امتحانات کنکور) که سرنوشت ما را رقم میزند باید درس هایمان را خوب بخوانیم این در حالی است که تلفن همراه سرگرمی های فراوانی دارد و هنگام مطالعه حواس شخص مطالعه کننده را بر هم میزند و فکر مطالعه کننده در گوشی تلفن خود می ماند که پیامی برایش نیامده باشد در این زمینه تمام مارک های تلفن یک حالت به اسم مزاحم نشوید یا به قول ما ایرانی ها سایلنت? اما این ها هرچه باشد نمی توانند جلوی زنگ زدن افراد را بگیرند و جوری ویبره میخورند که انگار مگس سوسمار دیده به خودش می لرزه???


وقتی گوشی ویبره میزنه انگار مگسه که اینو دیده از ترس می لرزه
وقتی گوشی ویبره میزنه انگار مگسه که اینو دیده از ترس می لرزه


اینو گفتم تا کمی فضا عوض بشه شما رو از خستگی در بیارم من از همین جا از سامسونگ بخاطر موبایل هایی که تو بازاره چون فقط در این شرایط موبایل های سامسونگ هستند که با ما دانش آموزان همراهم اول بخاطر اینکه گوشی های سامسونگ بسیار پر کاربرد و خیلی هم گران نیستند من که راضی ام

خب برگردیم به بحث اصلی مون که این بود گوشی هنگام مطالعه باعث حواس پرتی میشود باید بگم که این حرف درست اما در گوشی های جدید سامسونگ مثل Galaxy A01 که با این که این گوشی حافظه زیادی نداره اما گوشی است که برای ما دانش آموزان مناسب است

از این جهت که در تنظیمات خود کنترل والدین دارد این در آن بخش حالت تمرکز دارد که برای دانش آموزان آدم های اهل مطالعه که از موبایل استفاده دارند اما نمی خواهند در هنگام مطالعه یا انجام کاری این بخش را فعال کنند خود از دست برنامه های دیگر نجات دهند

من که خودم از این بخش بسیار استفاده میکنم چون با فعال کردن حالت تمرکز و فعالیت من دیگر برنامه های دیگر قفل میشود با خون سرده فقط برنامه ای که نیاز دارم رو فعال نگه میدارم مثلا برنامه شاد که برای دانش آموزان ایرانی طراحی شده شده است در این صورت هنگام تدریس معلم حواسم پرت برنامه های دیگر نمی‌شود

زمان کار یا زمان من را فعال کنید تا هنگام کار و مطالعه حواس پرت نشوید
زمان کار یا زمان من را فعال کنید تا هنگام کار و مطالعه حواس پرت نشوید



درسته Galaxy A01 امکانات زیادی نداره اما قیمت آن مناسب و برای دانش آموزان خوب است باید این را در نظر گرفت که کیفیت دوربین بسیار خوبی دارد و ارسال تکالیف را راحت میکند اما حجم فیلم های برداشته شده از این موبایل واقعا وحشتناک است مثلا ۷ دقیقه فیلم برابر با ۱/۳گیگابایت که حجم بسیار زیاد است برای این حافظه بسیار کم واقعا کمی زیاده

اما در کل برنامه های خوبی داره ماننده سامسونگ موزیک که هر نوع علامتی را پشتیبانی میکند و بخش فایل های شخصی آن این امکان را به آدام میدهد که از فایل های آموزشی دبیران با نهایت تلاش حاضر می‌کنند و برای استفاده ما قرار میدهند با استفاده از قسمت فایل ها و استخراج آن باعث می شود که پخش آن ویدیو صورت گیرد که باعث بی نیاز شدن گوشی از برنامه rarمی کند

با این همه توصیف گوشی برای دانش آموزان گوشی های سامسونگ استفاده کنید

این یک واقعیت اما خیلی آموزنده است که ما در این روزها هر کس با نگرش خاص خودش شروع به همکاری با کس یا کسانی میکنند من در این روز ها با همراه همیشه همراهم شروع به همکاری کردم تا در عرصه درسی موفق باشم این واقعیتی است که من دارم

در این روزها که کسی رو نداریم ما اون رو تو آغوش بگیریم گوشی های موبایل این کار را میکنند پس برای اینکه بتونیم از این روز های سخت عبور کنیم باید از روزها سخت تر باشیم اگه این کارو بکنیم همه چی بسیار زیاد و با موفقیت به نظر خواهد رسید

پس برای گذر از روزهای سخت باید از روزها سخت باشیم تا موفقیت های ما به جای خودمان سخن گو باشند پس دستمان را به جیبمان میکنیم از این روزها هم گذر میکنیم

به امید شکست کرونا و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها شما را به تنها پروردگار هستی می سپارم

انشاالله سالم و سلامت در پناه حق باشید

??????

روایتگرباشبهره وریکاربردیمدیریت بهینهتجربه
خدا هست نگران نباش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید