ویرگول
ورودثبت نام
غزل موسوی
غزل موسوی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

حالتون با واژه‌ی مدیر بهتره یا رئیس؟

کارفرما، مدیر، رئیس، سرپرست، سوپروایزر، هد و

واژه‌هایی که با توجه به ویژگی‌های شخصیتیمون، مواجهه‌ی متفاوتی باهاش داریم.

خود من شخصیتی دارم که در تصمیم‌گیری‌هام همیشه مستقل عمل کردم و اینکه در شرایطی باشم که کسی یا کسانی برام تصمیمی بگیرن و بعد به من ابلاغش کنن که انجام بدم و بعد برام زمان تعیین کنن خیلی راحت نبوده چون احساس میکنم آزادی عملم گرفته میشه....

زمان شروعم در تیزلند در جلسات اولیه با یک کارفرما و مدیر سخت‌گیر و جدی روبرو شدم و تصور کردم هرگز نمیشه راضیش کرد و حرف قراره همیشه حرف خودش باشه.....

اما در ادامه به این موضوع به عنوان یک چالش نگاه کردم و سعی کردم که در درجه‌ی اول انسانی که روبروم هست رو درک بکنم با تمام دغدغه‌ها، تجربیات، مسائل، اهداف و خط قرمزهای خودش و در قدم بعدی خودم رو قوی‌تر کردم. چطور؟ رسیدگی‌های شخصیم رو به خودم بیشتر کردم و تاییدی که میخواستم رو خودم به خودم دادم که زمانی که در محل کارم هستم با تمرکز کامل اینجا و در لحظه‌ی حال باشم و مطمئن باشم که آنچه در سرم میگذره در محل کار، مربوط به همین محیط و امور کار هست. اینطوری نه تنها راندمانم بالاتر رفت بلکه بدون فشار و اضطراب بیش از حد خیلی جاها رضایت مدیرم هم جلب شد و برخلاف چیزی که تصور میکردم در خیلی از تصمیم ‌گیری‌ها با تیم خودمون هم مشورت شد و کلی چیز جدید در رابطه با خودم و ابزارهای فنی بهم اضافه شد.

وقتی به خودمون مطمئن باشیم اعتماد بقیه هم جلب میشه.

خیلی مهمه به نظرم اینکه رویکردمون به مسائل چی باشه و چقدر مسئولیت اتفاقات رو خودمون برعهده بگیریم.

عادل طالبی ازتون ممنونم به خاطر اعتمادی که بهم کردید و فرصتی که برای رشد در اختیارم گذاشتید.

از شما هم ممنونم که تا اینجا همراهم بودید و زمان گذاشتید و متنم رو مطالعه کردید.

خوشحال میشم از تجربه‌هاتون برام بنویسید.


دیجیتال مارکتینگبازاریابی دیجیتالتیزلندغزل موسوی
دیجیتال مارکتر در حال یادگیری مطالب به‌روز این حوزه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید