ویرگول
ورودثبت نام
غزل موسوی
غزل موسوی
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

چرا باید یک دوره ی کارآموزی دیجیتال مارکتینگ رو بگذرونی؟


دیجیتال مارکتینگ این مفهوم تازه و پر سر و صدای این روزهای دنیای کسب و کارهای دیجیتال ....

حوزه ای که هر روزه مخاطبان و طرفدارهای زیادی رو به سمت خودش میکشونه ...

یادمه روزی که کسب و کار سنتیم رو که در حوزه ی فروش پوشاک بود تعطیل کردم، به درستی نمیدونستم چه مسیری جلوی روم قرار داره و دقیقا دنبال چی باید برم ...

با گروهها و دوستان و متخصصان بسیاری در زمینه های مختلف حرف میزدم و به دنبال پیدا کردن علاقم و همچنین بررسی نقاط ضعف و قوت شغل قبلیم بودم.

با حوزه ی کسب و کارهای نوین، تبلیغات، تولید محتوا و برندینگ بیشتر آشنا شدم و متوجه شدم شاه کلید تمام کسب و کارها بازاریابیه ...

حالا با رشد روز افزون حضور افراد و در واقع مشتری های کسب و کارها در فضای نت و سوشال مدیا، نیاز تخصص بازاریابی دیجیتال بیشتر برام روشن شد.

این بود که دوره ی آموزشی رو شروع کردم و در حال مطالعه ی دوره متوجه شدم که کار در این حوزه چقدر تجربیه و با شناخت گستردگی ابزار ها و روش کار در این حوزه تنها میتونی بگی با این حوزه آشنا شدم و ابدا نمیتونی ادعای یادگیری و کار بلدی داشته باشی.. چون اصل کار رو در حین انجام و با آزمون و خطا و راهنمایی افراد متجرب میتونی یاد بگیری ...

ضرورت گذروندن دوره ی کارآموزی در یک فضای کاری سالم و رو به رشد برام بیش از پیش آشکار شد و دوره ی کارآموزی در تیم تیزلند رو انتخاب کردم و براش درخواست دادم و بعد از چند مرحله مصاحبه پذیرفته شدم. امروز اولین روز این دوره ست و من دوست داشتم این شروع رو باهاتون به اشتراک بزارم و در ادامه از تجربیاتم تو این دوره اینجا خواهم نوشت.

این اولین تجربه ی واقعی من در نوشتن در فضای وب بود که اینجا اتفاق افتاد.

امیدوارم در پایان این دوره بتونم به عنوان یک دیجیتال مارکتر مستقل برای کسب و کارها فعالیت داشته باشم.






دیجیتال مارکتر در حال یادگیری مطالب به‌روز این حوزه
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید