ویرگول
ورودثبت نام
khamak
khamak
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

آریانا سعید، ستاره موسیقی پاپ افغانستان

آریانا سعید، ستاره موسیقی پاپ افغانستان

جزئیات خروج دلخراش از کشورش را شرح می دهد یک ستاره موسیقی پاپ افغانستان داستان دلخراش فرار از کشورش را به اشتراک می گذارد. آریانا سعید و نامزدش حسیب سید با مدل لباس گند افغانی اریانا سعیدزمانی که طالبان بر افغانستان مسلط شدند بیرون آمدند و در مورد تجربه خود با


"Access Hollywood"

صحبت کردند که برخی از آنها را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. او گفت: "من احساس می کردم که به معنای واقعی کلمه اینجا خواهم مرد." من ناامید بودم. سعید گفت که فرودگاه هرج و مرج بود، زنان غش می کردند و جمعیت در ناامیدی خود را برای سوار شدن به یک پرواز جمع می کردند. بایدن با فشار فزاینده ای از سوی متحدان ایالات متحده برای تمدید ضرب الاجل افغانستان با افزایش پروازهای تخلیه مواجه است بایدن با فشار فزاینده ای از سوی متحدان ایالات متحده برای تمدید ضرب الاجل افغانستان با افزایش پروازهای تخلیه مواجه است او گفت که زنی تلاش کرد تا سعید را مجبور کند که نوزادش را با خود ببرد. او گفت: "من نمی توانم یک نوزاد را از مادر جدا کنم و مادر در واقع از من می خواست که بچه را ببرم اما نتوانستم." "سربازها از من پرسیدند که آیا این بچه من است و من گفتم:

"ببین مال من نیست،

اما می توانی لطفا اجازه دهی او وارد شود زیرا بچه می میرد" و آنها گفتند: "خانم متاسفم. ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم." ..'" سعید و سید اکنون در لس آنجلس هستند و او گفت که نگران میلیون ها نفری است که پشت سر مانده اند. او گفت که او با دوستان و خانواده ای که هنوز آنجا هستند در تماس بوده است. او گفت: «آنها ناامید هستند، کاملاً ناامید هستند. "آنها بدون غذا و سرپناه مانده اند و در حال حاضر در ترس زندگی می کنند. و قلب من فقط برای آنها خون می آید."

موسیقی پاپ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید