ویرگول
ورودثبت نام
Mahi
Mahi
خواندن ۱ دقیقه·۴ روز پیش

ریسک پذیری یا خل وضعی ؟

از اونجایی که همیشه دوست داشتم مستقل باشم نیاز داشتم کار کنم .18 سالگی سنی بود که الهام بخش استقلال بود برام یه صداهایی تو مغزم بود مثل اینکه تو حق نداری دیگه تو خونه پدر و مادرت زندگی کنی حتی اگه اونا مخالف باشن تو نباید ازشون پول بگیری حتی اونا مخالف باشن ، چیزی که مهمه ترس از انتخاب اشتباه هستش که هی از خودت میپرسی انتخاب خوبی هست ؟ تصمیم درستی گرفتم اگه خوب پیش نره چی ؟ در هر صورت تصمیم با توئه میتونی یه زندگی نرمال با چالش های همیشگیش رو بپذیری یا اینکه تصمیم بگیری تغییراتی ایجاد کنی به امید اینکه بتونی بر اساس تجربیات گذشته و خوشبینی به آینده اتفاقات خوبی رقم بزنی .

سخت بود ولی تصمیم گرفتم از شغلم استعفا بدم و علیرغم پیشنهادات وسوسه انگیز شرکت برای ارتقا شغلی و حقوق " نه محکم" بگم و مثل همه آدما نرمال هر روز از صبح پا میشم میگم نکنه تصمیم اشتباهی بود ولی از اونجایی که من جسورم و حوصله لوس بازی ندارم شرایط قبول میکنم و تصمیم جدیدم برای این برهه از زندگیم میگیرم در سن 27 سالگی یادگیری دیجیتال مارکتینگ ،دوره با تولید محتوا آغاز میشه و همیشه اعتقاد دارم خوندن و نوشتن از جذابترین کارهایه که میتونم بکنم و تو این بخش از دوره باید زیاد بخونم و بنویسم .

و برسیم به جایی که قراره از امروز محتوا تولید کنم *_*


تولید محتوادیجیتال مارکتینگتصمیمشغلترک شغل
شاید کمی جلف
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید