ویرگول
ورودثبت نام
ash
ash
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

هرچیزی که تو ذهنمه

دارم آهنگ Annabelle's Homework از الک بنجامین رو گوش میدم

کلا آهنگای ایشون>>>>>>

یه حس خاصی رو بهم میدن شاید غمی که به خاطر دلتنگی به وجود اومده و ذره ای حس تعلق به آهنگ



هوا ابری عه

واو همین الان بارون اومد...

صدای اهنگ رو کمتر میکنم تا صدای بارون رو بهتر بشنوم

روشنایی زیادی وجود نداره و همین قشنگه

کلا وقتی هوا ابریه میزان روشنایی خیلی فضا رو قشنگ تر میکنه

خورشید واقعا نورش زیادیه

بوی خاک داره میاد

و با صدای بارون و

هوای ابری و

صدای باد و

آهنگای الک بنجامین

واقعا حس خوبی رو بهم میدن

جوری که حاضرم تا ابد توی همین لحظه بمونم

ولی حیف که باید ازش دل بکنم و آماده شم برای باشگاه

کلی کار روی سرم ریخته و میدونم وقتی برگردم خونه باید انجامشون بدم

اونم وقتی هوا دیگه اینقدر قشنگ نیست

وقتی برگردم شب شده و دیگه همچین حسی رو نخواهم داشت...

ولی ترجیح میدم از همین لحظه ای که توشم همه ی حس خوبی رو که برای یه هفته لازم دارم بگیرم


دلم برات تنگ شده...

و این حسی که الان دارم منو شدیدا یاد تو میندازه...



Even the thought of loving someone the way I loved you is hard, painful, and, of course, frightening.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید