ویرگول
ورودثبت نام
ASH
ASH
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

چالش بیو

1- پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه: خاکستری
2- اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم: عشق
3- اگه یه رایحه بودم: بوی دارچین
4- اگه یه شیء بودم: آینه شاید
5- اگه یه رنگ بودم: خاکستری... شایدم آبیِ خییییلی کمرنگ
6- اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم: دیدن آینده قطعا
7- اگه یه ژانر بودم: انگست... کلمه ایه که برای توصیف احساس شدید نگرانی، اضطراب، یا آشفتگیِ درونی که به عنوان ژانر هم ازش استفاده میشه.
8- اگه یه نوع قهوه بودم: نمیدونم
9- اگه یه حس بودم: ترکیبی از دلتنگی و نگرانی و بی حسی
10- اگه یه مکان بودم: قطعااااااا کتاب فروشی
11- اگه یه چیز تو طبیعت بودم: درخت بید مجنون
12- از چی متنفرم: از اینکه وجود دارم... از اینکه وجود داشتن وجود داره، از اینکه زمین آفریده شده از اینکه کهکشان ها آفریده شدن از "وجود داشتن" متنفرم از وجود داشتن همه چی
13- چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم: احتمالا چیزی که میخوام تو آینده بهش برسم... آرزو هام شاید
14- تو چه کاری استعداد دارم: برنامه نویسی شاید؟ میشه گف تو تحلیل کردن چیزای مختلف خوبم
15- چی منو از دپرس بودن نجات میده: حرف زدن با خودم
16- طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم: 3 هفته
17- کاراکتر انیمه مورد علاقم: اش از banana fish
18- چیزایی که دوسشون دارم: خودم، کتاب، کتاب، کتاب، کتاب، دوستام، انگور، بارون، هوای ابری، نوشتن



عکس دیگه هیچی ندارمممم، اینم از پستای بقیه برداشتم
عکس دیگه هیچی ندارمممم، اینم از پستای بقیه برداشتم



چالش بیوهعی
دیگر هیچکس او نشد، حتی خودش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید