ویرگول
ورودثبت نام
آوینا سلیمانی
آوینا سلیمانی
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

زمین، ای مادر هستی

سلام زمین عزیزم من آوینا سلیمانی هستم.

می خواهم با تو درد دل کنم یا شاید هم از درد دل تو بگویم، تویی که خیلی مهربانی و با همه ی نا مهربانی ها هنوز هم پذیرای ما انسان ها هستی. به تو قول می دهم تا تو را ناراحت نکنم، به درختانت آسیب نزنم، آشغال نریزم، تا جای ممکن از پلاستیک استفاده نکنم، هوا را آلوده نکنم و برای حفظ تو به دانشم و دانسته هایم اضافه کنم. راستی میدانی قرار است با این نوشته ی من یک درخت برای حفظ تو کاشته شود من که خیلی خوشحالم چون کاشتن یک درخت یعنی جان تازه، هوای تازه، یعنی نفس برای تو برای ما. بیایید برای حفظ زمینمان کمی مهربان باشیم.

#پیک زمین

#پیک_ زمین

#من _حامی_ محیط_ زیست_ هستم

#ویرگول

#من_هم_یک_جنگلبانم

#نه_به_پلاستیک

پیکِ زمینویرگولمن زمین را دوست دارممن هم یک جنگلبان هستممن حامی محیط زیست هستم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید