ویرگول
ورودثبت نام
A.g
A.g
خواندن ۳ دقیقه·۲ سال پیش

آیا انیمیشن انگری بردز 3 اکران میشود؟

سلام دوستان
امیدوارم حالتان عالی باشد. 
امروز، میخواهیم درباره انیمیشن انگری بردز 3 صحبت کنیم و تئوری هایی برای زمان اکران آن ارائه دهیم پس تا آخر این مطلب با من همراه باشید. 
اول از همه، لابد این سوال برایتان پیش میاید که آیا سایت معتبری برای تاریخ ساخت این انیمیشن وجود دارد یا خیر؟ 
باید بگویم که من جستجو های زیادی در گوگل انجام داده ام و به سایت با اطلاعات دقیقی بر نخوردم. اما در یکی از جستجو ها، متوجه موضوعی شدم، اما داستان از چه قرار بود؟ 
من میخواستم عکس هایی از شخصیت های این انیمیشن ببینم و به قسمت جستجو های مرتبط برخوردم (دقت کنید جستجوی من به زبان انگلیسی بود) و عکسش را هم برایتان قرار میدهم. 

و بعد روی عبارت «نتایج بیشتر» کلیک کردم و به این سایت بر خوردم.  

طبق این سوالات و پاسخ گوگل (که حتما معتبر است) این انیمیشن در سال 2022 اکران میشود، و از آنجایی که سال 2022 فقط 2 ماه است که آغاز شده است، هنوز امیدی وجود دارد. 
بعلاوه من پرسش یکی از کاربران گوگل را بررسی کردم و این پرسش قدیمی بود، و گوگل اینطور به این پرسش پاسخ داده است: در سال 2021 اکران خواهد شد. 
پس با توجه به شرایط بیماری کووید-19 ساخت این انیمیشن قطعا دچار تاخیر شده است. 
در ضمن در پیج اینستاگرام این انیمیشن، مواردی ذکر شده است و ویدیو هایی از این انیمیشن (البته نه از خود نسخه سینمایی) منتشر شده پس میتوان نتیجه گرفت مطمئنا اینکه هر از گاهی کل تیم را جمع کنند فقط بخاطر اینکه ویدیو هایی از این قبیل بسازند کار نامعقولی است و اینطوری وقت تیم ساخت را تلف میکنند، پس به احتمال زیاد آنها در حال ساخت این انیمیشن هستند و بعضی اوقات این ویدیو ها را می سازند.
و اما مواردی که جمله «این انیمیشن در حال ساخت است» را نقض میکنند: 
اکثر ویدیو هایی که از این داستان منتشر شده اند، بیشتر از اینکه در سبک کمدی باشند، برای تبلیغ انیمیشن دوم هستند، این موضوع میتواند دو سره باشد. یعنی: 
ممکن است نشان دادن انیمیشن دوم برای سرگرم کردن طرفداران باشد و فقط جهت کسب در آمد از طریق تبلیغ محصولات این شرکت (منظور از شرکت Rovio است) و شرکت های دیگر از طریق این انیمیشن باشد.    
با ممکن است برای این باشد که آخرین انیمیشن خودشان در انگری بردز را تبلیغ کنند تا بیننده های بیشتری جذب کنند.  
و موضوعی دیگر: 
انیمیشن انقراض را دیده اید؟ صداپیشه شخصیت up ریچل بلوم (صداپیشه شخصیت نقره در انگری بردز) است. پس حتما سرش خلوت بوده که شخصیت دیگری را دوبله کرده است. اما این احتمال تقریبا مسخره است چون ابتدا انیمیشن ساخته میشود تا سپس به صداپیشه ها پرداخته شود.     
و در آخر این پست چند نکته که خودتان درباره شان قضاوت کنید:
صداپیشه ها در چند برنامه و مصاحبه با این شرکت و تیم سازنده کلی نظر درباره این انیمیشن دادند و هنوز هم به این انیمیشن اهمیت میدهند (اگر چیز ادامه داری نیست چرا باید به آن اهمیت دهند؟) و چند لایو اینستاگرام گذاشته اند و اگر به پس زمینه شان دقت کنید در استدیو ساخت هستند. 

اگر فکر میکنید بخاطر اینکه انیمیشن دوم خیلی کسب در آمد نکرد و مخاطبان زیادی ندارد نمیخواهند انیمیشن سوم را بسازند، اشتباه میکنید، در یوتیوب و گوگل و بسیاری از سایت ها از این کارتون طرفداری میکنند، همه بی صبرانه منتظرند، همه به سازندگان التماس میکنند و خلاصه طرفداران همه جا را فرا  گرفته اند. 














به نظر من، همچنان منتظر این انیمیشن باشید.

انگری بردزبررسیتحلیل
من عاشق تئوری هستم و همینطور سلطان انیمیشن و فیلم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید