ویرگول
ورودثبت نام
A.g
A.g
خواندن ۲ دقیقه·۳ سال پیش

تئوری های انیمیشن انگری بردز پارت دوم


سلام دوستان 
امروز اومدیم برای بار دوم درباره ی انیمیشن انگری بردز و تئوری های آن صحبت کنیم. یک راست بریم سراغ اصل مطلب:
ما در پست قبلی راجع به شخصیت نقره و اینکه «تو قسمت اول تو جزیره نبوده» حرف زدیم و الان میخوایم بریم سراغ چند تا مدرک دیگه. خب، مدرک هارو میگم تا دونه دونه تحلیلشون کنیم.  
چند تا مدرک ساده، جاهایی که نقره باید می بود ولی ما ندیدیمش: 


۱- موقع ورود خوک ها، چون عملاً دیدیم همه ی افراد جزیره اومده بودن و نقره هم نسبت به کشف های جدید خیلی کنجکاوه، پس باید اونجا می بود. 
۲-مهمونی ها، البته یکم مبهمه، چون ممکنه نقره خیلی اهل مهمونی نبوده باشه ها؟ 
۳-قایق، بله، همون قایقی که قرمز ساخت، پس شما اون موقع کجا بودی خانم نقره؟ 
۴-موقعی که داشتن خودشونو پرت میکردن. (خخخخ) 

تحلیل مدرک اول: نقره، اگه اونجا بود در همون لحظه، مطمئناً موقعی که لئونارد رو دید نمیگفت تا حالا شما رو از نزدیک ندیده بودم. پس تو اون لحظه نبوده و اگه میشنید که خوکا وارد جزیره شدن قطعا خودشو نشون میداد، مگه نه؟  

تحلیل مدرک دوم:
راجع به این خیلی نمیتونم چیزی بگم، چون شاید خیلی هاتون بگین شاید ما ندیدیمش خب، ولی یه چیز جالبی راجع بهش هست، اینکه اگه توی اون مهمونی آخر که همه ی پرنده ها دعوت بودن بود، موقعی که چاک اومد تو مهمونی گفت: خوکا دارن تخم هارو میبرن قطعا به برادرش توجه میکرد، نمیکرد؟  

تحلیل مدرک سوم:
خب، یه تحلیل ساده وجود داره، اینکه اون موقعی که همه از قرمز خواستن رهبرشون باشه، اگه اون هم اونجا بود، بعدا اونطوری با قرمز رفتار میکرد، مثل یه غریبه؟ (تو پارت اول بیشتر راجع بهش صحبت کردم حتما بخونیدش تا  جریان بیشتر دستتون بیاد) و تازه نقره داوطلبانه دوست داره که به همه کمک کنه پس چرا اون موقع نیومده اونجا؟  

تحلیل مدرک چهارم:
به نظر من که همون تحلیل مدرک سه برای هفت پشت این مدرک کافیه. 


راستی یک چیزی رو هم فراموش کردم بگم، و فکر کنم تا حالا بهش دقت نکرده بودید: چرا چاک تو فیلم اول که اون همه اتفاق های خطرناک و جورواجور افتاد، سراغی از خواهر کوچولوش نگرفت؟
خب، من قضیه رو مسکوت باقی میزارم، تا پارت بعدی.....             







خب امیدوارم از این پست لذت برده باشید، حتما با کامنت های انرژی بخشتون خوشحالم کنید و لایک و صد البته فالو هم فراموش نشه.

من عاشق تئوری هستم و همینطور سلطان انیمیشن و فیلم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید