ویرگول
ورودثبت نام
یاسمن
یاسمن
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

سریال پیکی بلایندرز

این سریال براساس یک داستان واقعی ساخته شده یک خانواده کولی و گنگستر در جنوب بیرمنگام انگلیس که بر محور رهبری تامی شلبی، میچرخد، هوش، اقتدار و ذکاوت، سه ضلع اصلی مثلث شخصیت تامی شلبی را تشکیل میدهد، او در اوج بحران چنان بر خود مسلط است که گویی اتفاقی پیش نیامده، و اقتدارش به چاشنی کاریزمای شخصیتش می افزاید.

کی بلایندرز
کی بلایندرز

درباره شخصیت تامی شلبی

جالبترین ویژگی شخصیت تامی شلبی غیر از هوش و ذکاوتش توجه به کانون خانواده است. خانواده برای او قبله عالم است و با چنگ و دندان از آن حمایت میکند. او با کمک خاله پالی باهوش استراتژی های هوشمندانه ای طرح ریزی میکنند تا حربه ای برای مقابله با دشمنانشان بسازند و همیشه در این کار موفق اند. گرچه تامی شلبی بارها از معتمدینش نارو میبیند و از اسب قدرت با بدترین شکل بر زمین می افتد، اما مجددا از زمین برمیخیزد و به مسیرش قدرتمندتر از قبل ادامه میدهد، و اینجاست که تحسین مخاطب را بر می انگیزد.

تامی شلبی
تامی شلبی

شاید نقطه تاریک این سریال، عادی بودن قتل، جرم و جنایت است، تامی در کنار برادران شلبی دست به هرکاری میزنند تا در راس قدرت باقی بمانند و از دادن رشوه به پلیس تا قتل های علنی هیچ عبایی ندارند. من فکر میکنم این سریال بدون کیلین مورفی در نقش تامی شلبی بی معنی است، تامی تلفیقی از همه چیزهاست، او گاهی سفید سفید است و گاهی میتواند به سیاهی شب تبدیل شود. با این وجود شخصیت او نکات برجسته قابل تاملی دارد که گوش مخاطب را باز میکند. در کل سریال بسیار جذاب است و به نظر من ارزش دیدن دارد، اگر به سریال های گانگستری علاقه دارید و دنبال یک سریال خاص هستید، حتما این سریال را ببینید.

سریال پیکی بلایندرزتامی شلبیگروه پیکی بلایندرز واقعیعمه پالیتوماس شلبی
من یاسمن توسلی هستم و به نوشتن علاقه دارم و کارم محتوانویسی هست
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید