ویرگول
ورودثبت نام
سمیرادری
سمیرادری
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

کراتین واحیا مو

من درمانگر مو هستم.

من سمیراهستم ۱۷سال که در صنعت زیبایی مشغول به کار هستم کار من کراتین و احیا مو است من در این لاین هم آموزش میدم هم خدمات انجام میدم و بسیار به شغل خود علاقمندم

شما میدونید چرا باید کراتین کنید؟

کراتین یک نوع پروتئین که به طور طبیعی در کورتکس یا همان لایه میانی مو وجود دارد و باعث درخشندگی و زیبایی موهای شما میشه شما با سشوار کشیدن مداوم اتو کردن مرتب موهاتون ورنگ و لایت کردن و بسیاری از عوامل شیمیایی به موی خود آسیب میزنید و باعث می‌شه که کراتین مو از بین بره وما به عنوان درمانگر مو کراتین روبه موی شما بر میگردونیم و شما دارای مویی سالم و زیبا میشید


من توی مطالب بعدی خیلی نکات کلیدی رو به شما آموزش میدم هم راجع به مراقبت از موهاتون هم آموزش تخصصی در حوزه کراتین واحیا راستی شما میتونید پیج منو توی اینستا هم دنبال کنید

@samiradori_

-کراتین - پروتئین -حیا مو آسیب دیده

آرایشگاه. -هیر تراپیست











موکراتین واحیاکراتینه صافی موپروتئین تراپی مو
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید