ویرگول
ورودثبت نام
مردی از آینده MFZ
مردی از آینده MFZ
خواندن ۱ دقیقه·۱۱ روز پیش

سفر به گذشته

همیشه با خودم فکرمیکنم اگه به ده سال قبل بر میگشتم چیکار میکردم؟

مثلا اینکه اگر زمان به عقب برمی‌گشت بیشتر درس می‌خوندم تا دانشگاه بهتری، رشته بهتری قبول شم و الان پول بیشتری دربیارم.

اگر به دو سال قبل برمی‌گشتم زودتر می‌رفتم دکتر و الان این وضعیت رو نداشتم.

من اگر به 10 سال پیش برمی‌گشتم با تجربه امروزم کلی دلار می‌خریدم و امروز پولدار بودم.

و خیلی جمله‌ها و حسرت‌های دیگه....

اما می‌دونی واقعیت چیه؟ واقعیت اینه که کسی که نمی‌تونه الان تو لحظه حال موفق باشه حتی اگر به عقب هم برگرده باز همون کاری رو می‌کنه که تا امروز کرده.

چرا که امروز ما، گذشته آینده ماست.

ولی راستش واقعا اگر به گذشته بر میگشتیم؟آیا اشتباهات و جبران میکردیم؟یا دوباره تکرار میکردیم؟

ولی واقعا یک شب خواب دیدم ۱۵ سال عقب رفتم و رسیدم به دوران کودکی و یکبار دیگه فرصت هام و ازش استفاده کردم و واقعا شاد و موفق و خوشبخت شدم. ای کاش واقعی بودددد ای کااااش

و من الله توفیق

دوران کودکیخوشبختیموفقیتبسم اللهسفر در زمان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید