ویرگول
ورودثبت نام
Amir 812
Amir 812
Amir 812
Amir 812
خواندن ۱ دقیقه·۲ ماه پیش

سه

جایی که هستم رو باور نمیکنم

خیلی فاصله داره با جایی که میخواستم باشم غمگینه نگه نه؟ حتی غمگین تر از زخمی که جاش رو قلبم داره میخارونه

اینکه چاره چیخ رو نمیدونم ولی اینکه باید یه فکری براش کنمو خوب میدونم

فقط فکری نمونده همش خرج پول و قسط و خونواده و رنج گذشته و ترس آینده شده

کاش یکی بود بهم نشون میداد چطوری باید یه فکر نو بخرم

یا حداقل بهم یاد میداد چطوری قبلیو سرویس کنم یکم نونوار بشه

پشه هم که اد میاد میشینه دو زخم کی میخواد یاد بگیره زخم جای نشستن نیست بابا یکی به این بفهمونه چقد زبون نفهمه این

فعلا که چشام بستس خوابم میاد اونجا بهتره همه چی آرومه تازه بعضی وقتل میرم اونجایی که باید باشم ولی به کسی نگیاا قو؟ باشه

شب بخیر

۰
۰
Amir 812
Amir 812
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید