امروز ده اردیبهشته...
نمیدونم چیزی هست که واقعا میخوام یا نه صرفا وقتی بهش خیره میشم یه چیزی تو دلم تکون میخوره نمیدونم دوست داشتنه،عشقه یا چیز دیگه
ولی نه،از اینکه عشق نیست مطمئنم ولی اینکه دوست داشتن هست یا نه یا اینکه چیز دیگس یانه رو نمیدونم چیزی که میدونم ۴قط اینه که یه چیزی تو دلم تکون میخوره همین
میدونم کافی نیست میدونم ممکنه نشه میدونم اصلا شاید اون نباشه ولی وقتی بهش خیره میشم حس میکنم هست حس میکنم میشه باشه حس میکنم دروغ نیست امیدوارم چیزی که اتفاق میوفته به صلاح باشه و اگه صلاحی توش نیست صلاحی توش بزاره و اتفاق بیوفته
تایکی چیزی نیست که لشه به این سایت ازش بیرون اومد شاید به یکم نور نیازه یا یکم چوب که باهاش آتیش روشن کنیم حداقل یخ نکنیم بیش تر از این...
اره فندک دارم مال قبلیاس...