ویرگول
ورودثبت نام
صدای ماه
صدای ماه
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

آرام ،آرام ....می _می_ریم!

همانجور که تنها روی نیمکت پارک نشسته بودم و به گربه ی روبه رویم غذا میدادم ...

ادم هایی را میدیدم که دسته دسته از کنارم میگذرند . بعضی ها هم دوتایی ...

این بین بعضی ها هم تنها از کنارم می گذشتند ...

انهایی که در جمعیت بودند یک نگاه تعجب بار نثارم میکردند و به راهشان ادامه میدادند ...

مثل اینکه با خودشان میگفتند:"تنها نشستی اینجا که ب گربه ها غذا بدی؟ خدا شفات بده !

یکیشون با خنده میگفت ولش کن بابا ای _عاشقه_!

ان هایی ک تنها بودند بعضیشان یک لبخندی بهم میزدند .نگاهی محبت بار به گربه می انداختند و می رفتند ...

و من به این فکر میکردم .

که ایا کسی وجود دارد که بتوان واقعا او را _دوست_ تلقی کرد؟!

شاید بابت تنها بودنم و دیدی ک به ادم ها دارم شما هم این را به من بگویید که :"آدم ناسازگاری هستم!"

راستش را بخواهید این کلمه ی _سازگاری_دیگر دارد حالم را بهم میزند !

فکرش را بکن تو از همکارت در برابر مافوقت حمایت میکنی ...

بعد همان همکارت برای اینکه سازگار شده با ما فوقت همدست میشود و میگوید که :"تو ادم ناسازگاری هستی .اینجا محل کار است .سعی کن خودت را سازگار کنی"

بعد همان ها زیارت عاشورا میخوانند و بارها پیش امده ک بابت ناسازگاریه من مرا بی دین و ایمان خوانده اند ...

مگر جهاد امام حسین (ع)برای این نبود که زیر بار ظلم نرود؟

سازگاری یعنی با ظالم یکی شدن؟

و دوست یعنی چه؟

دوست ؟ لطفا یک نفر معنای دوستی را برایم روشن کند .میخواهم با مفهومش سازگار شوم !


این سازگاری دارد باعث شده انسانیت آرام آرام بمیرد!

صدای ماه?


مثلِ حباب دوره خودم را گرفته ام !شاید که عمریست کسی در نمی زند ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید