ویرگول
ورودثبت نام
صدای ماه
صدای ماه
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خدافظی?

سلام

راستشو بخواید تصمیم گرفتم کاربریمو پاک کنم .

و همه ی پستامو .

همه ی شما دوستای خیلی خوبی هستید .

اما دارم به این فکر میکنم که اگر بیرون از اینجا کنار هم بودیم باز هم میتونستیم همین قدر باهم صادق باشیم و همین قدر همو درک کنیم؟

راستش تصمیم گرفتم این احساسات و تفکراتم رو توی زندگیه واقعیم بیرون از اینجا بکار بگیرم.

فکر کردم شاید خیلی درست نیست که اونا ناراحتم کنن و یا هرچی و من احساساتمو بیارمو اینجا بروز بدم .

میخوام خود واقعیم باشم .

دوست و دشمنو اون بیرون پیدا کنم .

میخوام به روابطم عمق بدم .

به احساسم عمق بدم

دنبال اونی میگردم که بشه صاف تو چشاش نگاه کرد و حرفای توی این پستا رو بهش گفت .اونم عین شما درک کنه و حرفای خوشگل بزنه .

یا اصن همینقدر خوشگل نصیحت کنه .

این از من به شما:"خود واقعیت باش تا به واقعیتی که حقته برسی."

بوس به همتون .من رفتم?

مثلِ حباب دوره خودم را گرفته ام !شاید که عمریست کسی در نمی زند ...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید