ویرگول
ورودثبت نام
استیو :)
استیو :)
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

تموم شدن راهنمایی چه حسی داره؟

تموم شدن راهنمایی، بنظرم یه حس پرواز به آدم میده! نه اونطوری که بگی "واو؛ دیگه درس نمیخونم" چون میدونی که سال بعد اوضاع بدترم میشه! اما خب حداقل این حسو میده که اون درسای مضخرفی که این سه سال تحمل کردم و دوستشون نداشتم رو سال بعد دیگه ندارم!

بزارین با اینکه من کیَم شروع کنم... اسمم آریاست، همونطور که معلومه سال آخر راهنماییم و دارم به سُفومور شدن نزدیک میشم! سریال مورد علاقم استرنجرثینگزه، و بین اونا همه مَکس و استیو رو از همشون بیشتر دوست دارم! برای همین توی بیشتر جاها (مخصوصا کامنیوتی‌های غیرایرانی که انگار نمیتونن آریا رو دست تلفظ کنن) ترجیح میدم اسمم استیو باشه؛ حداقل برای تنوع!

من یکی به شخصه خیلی داخل راهنمایی نبودم که بتونم حسم بهش بگم، درواقع همش آنلاین بوده و برای گفتن فقط همین امسالو دارم! ورود به راهنمایی تو سال آخرش یکم عجیبه، انگار دلمون میخواست همۀ کارایی که قبلا نکردیم رو توی همین یه سال یه‌سره کنیم؛ و همین کارم کردیم!
اما همین امسال بنظرم برای تجربه کردن این سه سال کافی و به اندازه بود. به اندازۀ کافی بقیرو اذیت کردیم، معلمارو فراری دادیم(مخصوصا معلم دفاعی و قرآن و حتی زبان‌رو)، و خیلی چیزای دیگه که فکر نکنم لازم باشه بگم!
و اما تموم شدن امسال، واقعا جزء سخت‌ترین سال‌ها قراره باشه، چون رفاقتامون از حد "سلام خانومِ ....، پسرتون هستن؟" گذشت و گندهایی که داخل مدرسه زدیم باعث شد این دوستیا پایۀ قویتری داشته باشن، حداقل بنظر من!
همۀ اون استرس‌ها قبل هر آزمون داخلی و کشوری الان برام ستودنی شدن؛ و حتی اون موقعیتای مضخرف بعد آزمون که میفهمیدی سوالی رو اشتباه زدی!
اذیت کردن ناظم و همۀ دردسرایی که بخاطرش داشتیم اما آخرشم نمره انضباطمونو بیست میداد...
البته امیدوارم انضباط نهاییمم بیست بده چون این آخرسالی یکم بیشتر اذیتشون کردیم!
مثلا همین امروز، بااینکه میدونستم ترمز عقب دوچرخم لنت نداره، به ناظممون نگفتم و بهش تعارف کردم سوار بشه! اونم قبول کرد و بعد کلی فاز گرفتن که "آره من سلطان دوچرخه سواری ایرانم" خواست رد لاستیک بندازه خیر سرش و ترمز عقبو تا ته گرفت! اما خبری نبود. برای همینم مجبور شد ترمز جلورو بگیره و با کله افتاد زمین.

دیگه پرحرفی نکنم! فقط خواستم بگم که تموم شدن امسال حس "دلتنگی" میده؛ اینکه شاید خیلی از دوستامو دیگه نبینم چون مدرسمون عوض میشه و دیگه اونقدری چیزی برای حرف زدن راجبش نداریم.
و اینکه حس میکنم high school جای باحالتری باشه!

تموم شدن سال مبارک
تموم شدن سال مبارک


راهنماییمدرسهسالدوچرخه سواریتموم راهنمایی
شاید از روی بیکاری بنویسم؛ شایدم نه!
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید