ویرگول
ورودثبت نام
محمد معین هلیلیان
محمد معین هلیلیان
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

تست کرونا تو خونه

سلام من معین هلیلیان هستم
چند وقتی هست که این حال و هوای کرونا و بیماری و از دست دادن عزیزان حال روحی هممونو خراب کرده . اخرین نفری که از دست دادم رفته بود تست کرونا بده که تو همون محیط بیمارستانی مبتلا شد و متاسفانه فوت شد .بعد از یه مدت خودم برای یک عمل جراحی به یک تست کرونا احتاج داشتم که بعد از تحقیق فهمیدم جاهایی هستن که تست کرونا در منزل میگیرن و خیلی خیلی به مبتلا نشدن در محیط های درمانی کمک میکنن سریع وارد سایت هوم کا شدم و درخواست تست کرونا ثبت کردم و خیلی شیک با رعایت همه نکات بهداشتی اومدن تو منزلمون تستو گرفتن و رفتن حتی پول نقد نگرفتن بعد از اینکه نمونه گیرشون رفت یه لینک پرداخت به موبایلم اس ام اس شد که از همون طریق مبلغ تستو دادم شبش هم جواب راحت برام اس ام اس شد. این روشی که این سایت برای تست کرونا در منزل دارن واقعا تو این روزای کرونایی به کار میاد امیدوارم هیچ وقت درگیر بیماری نشین ولی اگه شدین اینا کارشون درسته :)

covidpcrhomecaتست کروناsarscovid
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید