ویرگول
ورودثبت نام
مهناز
مهناز
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

دوره آنلاین کاشت و طراحی ناخن + تجربه خودم

سلام من الهامم و 27 سالمه شاگرد اول دبیرستان و دانشگاه بودم بعد از فارغ التحصیلی شروع کردن به گشتن و چرخیدن دنبال کار مناسب و دو سال تموم من فقط برای ازمون های استخدامی درس خوندم و تمام فرم های شرکت ها رو پر کردم اما نشد که نشد و دریغ از یه جواب مثبت

این بود که یه مدت خونه نشین شدم و خودمو دلداری میدادم که خب منم عین این همه دختر دیگه که کار نمی کنن میمونم خونه اما متاسفانه دچار افسردگی شدم چون تو خونه موندن با روحیات من سازگار نبود

پس منم دوباره رفتم سمت شروع کردن یه کار و بعد تحقیق فهمیدم پر درامد ترین کار بین خانم ها ارایشگریه و تصمیم گرفتم یه لاین آرایشی رو یادبگیرم اما از اونجایی که من یه دختر تنها تو شهر کوچیک بودم و رفت آمد به شهر دیگه برام خیلی سخت بود پس تصمیم گرفتم در مورد دوره های انلاین تحقیق کنم

اتفاقی با وبسایت ساتیشو آشنا شدم که دوره های آموزشی آنلاین رو میفروشن و با کمک مشاورانشون تصمیم گرفتم لاین طراحی و کاشت ناخن رو انتخاب کنم و می تونم بگم یکی از مهم ترین و بهترین تصمیمات زندگیم این کار بود و از این بابت خوشحالم

دوره آموزش آنلاین ناخن | آکادمی ساتیشو

درآمد یه ناخنکار چقدره؟!

من الان تقریبا چند ماهی هست که دارم کار ناخن اقوام و دوستان رو انجام میدم و انشالله از من از آینده قراره سالن خودم رو تاسیس کنم

من الان تو شهر کوچیک بدون تاسیس سالن و توی خونه با داشتن روزی حداقل یه مشتری در ماه چیزی حدود 5 میلیون درامد دارم که این عدد وقتی سالنم رو بزنم قطعا بیشتر میشه

البته توی شهر های بزرگ ناخن کارها چیزی حدو 20 تا 30 میلیون در ماه درامد دارن!

آموزش آنلاین چطوره؟

من اولین بار بود که تجربه خرید پکیج های آنلاین رو داشتم و بعد از خرید دوره استرس داشتم که چطوره قراره یاد بگیرم اما به محض اینکه دو قسمت از دوره رو دیدم فهمیدم نگرانیم بی مورد بوده

چون زوایای فیلمبرداری به قدری خوبه که خیلی راحت می تونم زوم کنم و با دقت بیشتری یادبگیرم

اگه جایی نفهمیدم خیلی راحت دکمه توقف رو میزدم و برمیگردم عقب و با دقت بیشتر میدیدم

و اگه جایی نیاز بود به سوالم جواب داده بشه خیلی راح ت با مدرس دوره در ارتباط بودم و ازش سواتمو میپرسیدم چون این وبسایت پشتیبانی نا محدود از هنرجو هاش داره


این متن برای تشکر از زحمات منیره یحیایی مدرس عزیز این دوره است که برای من و بقیه هنرجو ها سنگ تموم گذاشت

ممنونم ازت

آموزش طراحی ناخندوره طراخی ناخندوره کاشت ناخن
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید