ویرگول
ورودثبت نام
مهناز
مهناز
خواندن ۲ دقیقه·۲ سال پیش

دوره رنگ مو آنلاین آکادمی ساتیشو + تجربه جدید خودم

سلام من مهنازم و امروز میخوام در مورد تجربه خودم از استفاده از پکیج رنگ مو آکادمی ساتیشو باهاتون حرف بزنم

من یه سالن زیبایی دارم و تقریبا درامدمم بد نیست قبلا دوره رنگ مو رو دیده بودم اما از اونجایی که مدرسی که پیشش رفتم توضیحات رو درست نمیداد منم خیلی تو این کار حرفه ای نشدم و دم عید و نزدیک مجالس که میشد مجبور بودم بخاطر ت ا خراب شدن موهای مشتری هام که رنگ مو میخواستن اونا رو رد کنم و خب این هم برای کار خودم بد بود و هم برای درامدم! از طرفی نمیتونستم ریسک بکنم و موهاونو رنگ بزنم و اونی نشه که میخوان چون وجدان کاریم خیلی بالاست!

می دونید که درامد رنگ مو چقد بالاست!؟

درسته که هزینه مواد رنگ مو هم اگه بخوایم از مواد خوب استفاده کنیم بالاست اما چیزی که مهمه دستمزد کار هستش! که حتی وقتی بخوایم کار با مواد دکلره انجام بدیم دستمزد کار خیلی بالاتر میره و در شهر های بزرگ به عنوان مثال دستمزد یه موی متوسط با دکلره چیزی حدود 5 تا 6 میلیون هست !

در نتیجه تصمیم به حل مشکل گرفتم و بخاطر مشغوله ای کاری آرایشگاه تصمیم گرفتم از دوره آموزش آنلاین استفاده کنم.

دوره آموزش انلاین رنگ مو اکادمی ساتیشو

این اولین بار نبود که من از دوره انلاین استفاده میکردم و واسه همین با خیال راحت رفتم به دنبال یه دوره آموزش انلاین با یک مدرس خوب که بتونم با خیال راحت کار با مواد رو انجام بدم و بعد از گشتن با وبسایت ساتیشو آشنا شدم که مدرس دوره رنگ موی اونها یکی از برترین ها بود.

وقتی با پشتیبانی سایت حرف زدم خیالم کاملا جمع شد از این بابت که از هنرجو های دوره پشتیبنی میکنند و این برام یک نکته مثبت بود چون میتونستم هر زمان که مشتری رنگ داشتم برای ترکیب رنگ ها از مدرس دوره راهنمایی بگیرم و ایرادات کارم رو رفع کنم.

از نظر من این دوره انلاین هیچ تفاوتی با دوره حضوری نداشت و حتی میشه گفت بهترم بود من خیلی راحت مباحث آموزشی رو تو خونه تمرین می کردم.

قسمتهایی که بعضی از نکات رو نفهمیده بودم یا نیاز بود برام تکرار بشه به راحتی دوباره گوش می کردم تا مباحث رو عمیقا درک کنم بماند که هر جا نیاز بود با مدرس در ارتباط بودم.

من واقعا از این تصمیمم راضی ام و این کار رو به هرکسی که قراره لاین رنگ مو رو یاد بگیره توصیه می کنم.

رنگ موآموزش رنگ مودوره رنگ مو انلاین
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید