ویرگول
ورودثبت نام
محمد امین خوش دامن
محمد امین خوش دامن
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

یک همراهی بیشتر

اواخر اسفند ماه وقتی واهمه‌ی کرونا و ماجرای قرنطینه تازه شروع شده بود رفتم سراغ اینکه خودم رو با یه چیز تازه سرگرم کنم. پس برای خودم یه Galaxy watch Active2 سفارش دادم. البته یکم قبلش خودم رو با Galaxy Buds Plus خوشحال کرده بودم. و واسه منی که عاشق گجتم اولش فقط یه ساعت تازه بود که طبیعتا باید یک هفته در نهایت من رو سرگرم می‌کرد. اما خب پاندمی ناعزیز همه چیز رو عوض کرده بود. من دیگه مدرسه نمی‌رفتم، از باشگاه و دوستام و مهمونی هم هیچ خبری نبود. پس همون‌قدر که تو این قرنطینه با خانواده‌م بیشتر آشنا شدم :) به اجبار با ابعاد جدیدی از قابلیت‌های گوشیم و دیگر گجت‌ها هم آشنا شدم که سعی دارم در این نوشته بهشون بپردازم. من Galaxy S10 Plus دارم و کنارش Buds و ساعت که سه تایی شدن رفیق خوب روزای طولانی قرنطینه. حالا چجوری؟ وقتی مجبور شدم تو خونه درس بخونم و گوشیم باید باهام درس هم می‌خوند :) با Samsung Dex همه نوت‌های درسیمو دیگه سینک می‌شد رو مانیتور لپ‌تاپ و گوشی همراهم یه همراهی بیشتر می‌کرد که همه درس‌ها رو از رو همون گوشی بنویسم. بعد هم که ماجرای اضافه وزن عجیب غریب تو زمان قرنطینه باعث شد روی بیارم به اپلیکیشن‌های Samsung health و My fitness pal که به راحتی با گوشیم سینک می‌شدن و کمک می‌کرد تو همین خونه با چندتا حرکت از شدت عذاب وجدان اضافه وزنم کم کنم. یه چیزایی به تنهایی خوبن‌ها اما وقتی کنار هم قرار می‌گیرن می‌شن یک ترکیب جادویی؛ ببینید مثلا نصب اپ روی گوشی، پخش موسیقی از روی Buds و سینک بودن watch با گوشی و Buds ?? این ترکیب جادویی این چند ماه از یه سری گجت همراه ساده برای من رفقایی «همراه‌تر» ساخت؛ چون وسط درس و ورزش و بی حوصلگی یه قابلیتی برای همراهی بیشتر ارائه می‌کردن. البته به نظرم خیلی بهتر می‌شد اگه ساعت‌های گلکسی ۲ قابلیت ECG (نوار قلب) و فشار خون رو هم برای اکانت‌های ایرانی فعال می‌کرد ؛( و همینطور خوب‌تر می‌شد اگه گلکسی بادز پلاس نویز کنسلینگ هم داشت. با‌همه این حرفا توصیه می‌کنم در مورد کاربردهای گجت‌هاتون خودتون تحقیق کنید و بیشتر بخونید. چون اونا از یه گوشی و ساعت و بادز ساده می‌تونن همراه‌های خیلی بهتری با توجه به نیاز هرکسی باشن و قابلیت‌های خاص زیادی دارن که شاید خیلی به دردتون بخوره اما هنوز شما کشفشون نکرده باشید.

#روایتگرباش

سامسونگروایتگرباشگوشی همراهقرنطینهکرونا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید