ویرگول
ورودثبت نام
مصطفی بلوچپور
مصطفی بلوچپور
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

داداش احمد شاکری دوست دارم

پیام دوستتدارم

داداشی دوستت دارم. ازته دل میگم تادنیا بدونهآشامیدنی را کنار خانه یکی از بستگانم در استانبول ترکیه دیدم
تعجب کردم!
پرسیدم این چیست؟
گفت آب است دیگر
تا چند دقیقه نمی فهمیدم چرا وقتی از شیر های خانه آب جاری است، او باید به خودش زحمت دهد و چندتا از این بطری ها را کنار خانه کوچکش نگه دارد!
تا اینکه کمی آب شیر را در لیوان ریختم و مزه کردم،
بلافاصله مجبور شدم آب را از دهانم به بیرون پرت کنم
آب ظاهرش بی رنگ اما کاملا دارای طعم خاصی بود
این روزها پس از سالها دوباره مجبور بودم از آب غیر آشامیدنی شیر محل اقامتم بهره جویم
یاد نعمت آب آشامیدنی جاری در لوله‌ های خانه ام افتادم که چه راحت برخی (از جمله خودم) یادمان می‌رود چگونه آن را درست استفاده کنیم.
مخصوصا زیر دوش حمام و هنگام شستن خودرو!
می دانستید همین آب پاکی که در خانه هایتان هست را روزگاری حتی پادشاهان ساسانی و اشکانی و... نداشته اند؟
چه برسد به مردم عادی
وقتش نرسیده تا
شکرگزار باشید و بگویید:
الْحَمْدُ اللهِِ عَلَى كُلِّ نِعْمَة كَانَتْ أَوْ هِيَ كَائِنَةٌ.
سپاس خداى را سزاست بر هر نعمتى كه بر من ارزانى داشته يا موجود هست.

شکر نعمت نعمتت افزون کند/
کفر نعمت از کفت بیرون کند

بیوگرافی مصطفی بلوچپور فرزندلهدا بلوچپورساکن روستای جنگان میناب 2شغل مدیریت لوازم یدکی موتورسیکلت مصطفی بلوچپور واقع در روستای جنگان
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید