ویرگول
ورودثبت نام
عاشق زبان
عاشق زبان
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

منابع دوینگو از کجا پیدا کنم

اخیرا یه آزمونی باب شده به اسم دولینگو که خیلی باعث شده همه به سمت این آزمون برن چون هم ارزونتره و هم سوالاتش خیلی آسونه میشه راحت نمره تو این آزمون کسب کنیم.

اما مشکل این آزمون اینکه که منابع مشخصی نداره اما بعد یه مدت تحقیق من فهمیدم که سولات این آزمون یه کامپیوتر برگزار میکنه و تکرار بعضی از سوالات به انتخاب کامپوتره و دونستن این که چطور تو این آزمون موفق شد کار سختی.

یکی از مشکل اساسی این آزمون نداشتن منابع مشخصی هست که خود مرکز این آزمون معرفی کنه فقط میدونیم که میگن منابع جنرال زبان بخونین کافیه؟



اخیرا من با یه وب سایت خوب به اسم ایران بریتانیا آشنا شدم که سوالات سالهای گذشته دسته بندی کرده بودن و همچنین بعضی از لغات تکراری این آزمون را دسته بندی کردن و به راحتی میتونین مسیر حرکت خودتون مشخص کنید.

برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خودم تو این آزمون صفحه مورد نظر برای شما دوستان به اشتراک میزارم.


دولینگوآزمون دولینگومنابع دولینگو
من همه جا رو میچرخم هر چه اطلاعات مفیدی پیدا کنم اشتراک میزام بین دوستانم من عاشق زبانم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید