ویرگول
ورودثبت نام
m_37912095
m_37912095
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

خالبرداری رفع خال زگیل

ارسال محلول برداشت خال به سراسر کشور با فرمول منحصر به فرد با سابقه کاری بالا و بیشترین نمونه کار در ایران ???
قابلیت برداشت خال.زگیل.کک و مک.دونه چربی.خال سطحی .خال گوشتی ???
تنها با گذاشتن محلول روی خال یا زگیل بین ۵ تا ۷ روز موضع مورد نظر خشک میشه و میوفته ???
???محلول مخصوص پوست می‌باشد و منشأ گیاهی ردش کامل می‌ره هیچ ردی نمیزاره ???
بدون هیچ گونه عوارضی قابل استفاده حتی برا خانوم ها باردار و بچه ها ???
بدون بازگشته چون خال و زگیل از ریشه خشک میشه میریزه ????
شماره واتساب من ?۰۹۱۵۴۷۷۳۸۵۲ من آرزو هستم ده سال تجربه کاری دارم و بیشترین نمونه کار
ارسال محلول برداشت خال به سراسر کشور با فرمول منحصر به فرد با سابقه کاری بالا و بیشترین نمونه کار در ایران ??? قابلیت برداشت خال.زگیل.کک و مک.دونه چربی.خال سطحی .خال گوشتی ??? تنها با گذاشتن محلول روی خال یا زگیل بین ۵ تا ۷ روز موضع مورد نظر خشک میشه و میوفته ??? ???محلول مخصوص پوست می‌باشد و منشأ گیاهی ردش کامل می‌ره هیچ ردی نمیزاره ??? بدون هیچ گونه عوارضی قابل استفاده حتی برا خانوم ها باردار و بچه ها ??? بدون بازگشته چون خال و زگیل از ریشه خشک میشه میریزه ???? شماره واتساب من ?۰۹۱۵۴۷۷۳۸۵۲ من آرزو هستم ده سال تجربه کاری دارم و بیشترین نمونه کار


خالبرداریاز بین بردن خال گوشتیبهترین روش برداشتن خال و زگیلبرداشتن خال
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید