ویرگول
ورودثبت نام
MR__AHD
MR__AHD
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

من و تولیدمحتوا

@AMOZESH.AHD
@AMOZESH.AHD
مقدمه

تقریبا از سه ماه پیش من به فکر این افتادم که بیایم و تجربیات خود را در مورد تکنولوژی و برنامه های موبایل به صورت مختلف در اختیار دیگران در یوتیوب و اینستاگرام بزارم تا بتوانم مفید واقع شوم پس با یک گوشی موبایل شروع به کار کردم و اول پست هایی به صورت متن انتشار میدادم و هرچه جلو تر میرفتم پیشرفت میکردم و وسایل جدیدی به کار خود اضافه میکردم و به فیلم ها کیفیت بخشیدم البته هرچند که رشد زیادی نداشتم اما این ها باعث دلسردی من نشد زیرا بعضی وقت ها پیام های زیبایی دریافت میکردم که باعث خوشحالی و دلیل به فعالیت جدی تر و بهتر در این عرصه می شد.

پیامی که باعث خوشحالی من شد
پیامی که باعث خوشحالی من شد

رفتار دیگران

البته در اول کار افراد که من را می‌شناختند به من می گفتند تو اصلا در این عرصه پیشرفت نمیکنی و نمی توانی به خوبی فعالیت کنی و بعضی افراد دیگه هم به من میگفتند که تو حداکثر تا سال آینده به این کار ادامه می دهی و پس از مدتی دیگر ادامه نمی دهی اما من به کار خودم ادامه دادم و خواهم داد چون به این کار عشق می ورزم .

نحوه شروع به کار

شروع در اینستاگرام راحت تر از یوتیوب و دیگر سایت ها و برنامه بود چون رشد بیشتر در آنجا حاصل شد و خوشحالی بیشتری به ارمغان آورد چون دنبال کنندگان من در اینستاگرام با من تعامل داشتند و باعث پیشرفت من میشدند.

وسایل من از اول تا حال

من در اول کار از یک گوشی سامسونگ و هنذفری استفاده می کردم ، اما الان به وسایل خود پرده سبز برای کروماکی و چند فلورسنت ، هالوژن برای نور پردازی به وسایل خود اضافه کردم برای بهبود بخشیدن به کار خود

البته به زودی وسایل بیشتری هم اضافه خواهد شد

امیدوارم من در این راه موفق شوم و برای دیگران مفید باشم

آدرس پیج های من


روایتگرباشروایتگریکروناکروناییتولید محتوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید