ویرگول
ورودثبت نام
محسن اسماعیل زاده
محسن اسماعیل زاده
خواندن ۱ دقیقه·۴ سال پیش

معلمی با دنیای گلکسی نوت

سلام من یک معلم هستم.

این روزها که همه درگیر بیماری کرونا هستند و آموزش به صورت مجازی انجام میشود، ما معلمان برای تدریس آنلاین مشکلات زیادی داریم. یکی از وسایلی که به من در تدریس آنلاین و ساخت کلیپ های آموزشی فوق العاده کمک میکند و بدون این وسیله تدریس دروس به صورت مجازی برای من غیر ممکن هست ، قلم هوشمند گلکسی نوت ۸ من هست. با کمک این وسیله به راحتی میتونم روی فایل های پی دی اف بنویسم و در همزمان صحبت کنم و کلیپ های تدریس کاملی برای دانش آموزانم بسازم. همچنین صفحه بزرگ و با کیفیت نمایشگر گوشی من این امکان را به من میدهد که به راحتی مطالب و تکالیف دانش آموزانم را بخوانم و چشمانم اذیت نشوند.تازه دوربین گوشی های گلکسی نوت همیشه بهترین بوده اند و من میتوانم عکس های با کیفیتی با آن بگیرم و در امر تدریس فوق العاده به من کمک میکند. به همه معلمان جهان و بخصوص کشور عزیزم ایران پیشنهاد میکنم برای داشتن یک کلاس مجازی حرفه ای که دانش آموزان کمبودی را نیز احساس نکنند حتما از گوشی های فوق العاده گلکسی نوت استفاده کنند. بخصوص گوشی بی نظیر گلکسی نوت ۲۰ الترا که به تازگی توسط سامسونگ معرفی شده است.من به عنوان یکی از اعضای خانواده گلکسی از سامسونگ بابت تولید گوشی های فوق العاده با کیفیت و کاربردی تشکر میکنم. همیشه و همه جا با دنیای گلکسی

#روایتگرباش

#گلکسی نوت

روایتگرباشگلکسینوتقلم هوشمندسامسونگ
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید