ویرگول
ورودثبت نام
محمدحسین امیری پور
محمدحسین امیری پور
خواندن ۱ دقیقه·۳ ماه پیش

محمدحسین امیری پور+سایت رزومه

محمدحسین امیری پور
محمدحسین امیری پور

http://mhamiripour.ir/


سلام من محمدحسین امیری پور هستم متولد سال 1390 هس

تم. و آمده ام برایتان زندگی نامه ام را بگویم من از بچه گی عاشق رباتیک و برنامه نویسی بوده ام،و وقتی بزرگتر شدم یعنی در سن 8 سالگی اولین ربات خودم را ساختم و تا 11سالگی کار رباتیک را ادامه دادم تا اینکه با کامپیوتر آشنا شدم، و سعی کردم کامپیوتر را یاد بگیرم.
من در 12سالگی اولین برنامه ی خودم را ساختم که اسم آن مداح نواز بود که دعاها و مداحی داشت، ای برنامه را برای مادر بزرگم ساختم ولی تصمیم گرفتم افراد بیشتری این برنامه را نصب کنند برای همین در برنامه مایکت گذاشتم وخیلی زود نزدیک به 1000نفر این برنامه را نصب کردند.
و اکنون در حال یادگیری برنامه نویسی c++ و html هستم.
















http://mhamiripour.ir/


سلام من محمدحسین امیری پور هستم متولد سال 1390 هستم. و آمده ام برایتان زندگی نامه ام را بگویم من از بچه گی عاشق رباتیک و برنامه نویسی بوده ام،و وقتی بزرگتر شدم یعنی در سن 8 سالگی اولین ربات خودم را ساختم و تا 11سالگی کار رباتیک را ادامه دادم تا اینکه با کامپیوتر آشنا شدم، و سعی کردم کامپیوتر را یاد بگیرم.
من در 12سالگی اولین برنامه ی خودم را ساختم که اسم آن مداح نواز بود که دعاها و مداحی داشت، ای برنامه را برای مادر بزرگم ساختم ولی تصمیم گرفتم افراد بیشتری این برنامه را نصب کنند برای همین در برنامه مایکت گذاشتم وخیلی زود نزدیک به 1000نفر این برنامه را نصب کردند.
و اکنون در حال یادگیری برنامه نویسی c++ و html هستم.







محمدحسین امیری پوراردوینوبرنامه نویسیhtmlگیم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید