ویرگول
ورودثبت نام
رهگذر
رهگذر
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

پادکست کنکوری فراهوش

پادکست کنکوری فراهوش

با سلام و عرض ادب و سلام خدمت همه ی شما دوستان عزیز و گرامی ؛ امروز در مورد یکی از تجربه های خودم که کمک نسبتا خوبی هم به من کرد می خواهم برایتان یادداشت کنم و در این زمینه با اشتراک گذاری تجربه موفقی که داشتم به کمک همه ی دانش آموزان و کنکوری های عزیز بپردازم ؛ البته واقعا در این مسیر که همه چیز برای عدم موفقیت در کنکور با هم بسیج شده اند پیدا کردن این چنین کمک هایی واقعا می تواند به همه ی دانش آموزان و کنکوری ها دل گرمی بدهد ؛ خواهش می کنم تا انتها با من باشید تا در مورد این تجربه با هم گفت و گو کنیم .


همیشه دوست داشتم صدای رتبه های برتر کنکور را بدون واسطه ی تبلیغاتی موسسات مختلف بشنوم و از کمک های آنها لذت ببرم اما خب از کجا باید می رفتم المپیادی را پیدا می کردم و از او سوال های خود را می پرسیدم یا رتبه های برتر کنکور را با سوال های خود تخلیه اطلاعاتی می کردم ؛ آخر من کجا و آنها کجا .... تا اینکه در یکی از برنامه های پادکست با فراهوش آشنا شدم واقعا تجربه ی خوبی بود که بتوانی صدای رتبه های برتر را بدون تبلیعات بشنوی برای همین تصمیم گرفتم به شما هم معرفی کنم تا بی نصیب نمانید .


این هم لینک اگر دوست داشتید استفاده کنید : کلیک کن


این هم بنر معرفی آنها

پادکست فراهوش
پادکست فراهوش


پادکستپادکست فراهوشپادکست کنکوریپادکست انگیزشیپادکست انگیزشی کنکوری فراهوش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید