ویرگول
ورودثبت نام
محمد جواد جعفری
محمد جواد جعفری
خواندن ۲ دقیقه·۴ سال پیش

ماجرا های من و دوست کوچکم

دوست دیجیتالی من
دوست دیجیتالی من


سلام دوست کوچک من، ممنون که در این روز های سخت کرونایی تنهایم نگذاشتی و در کنارم هستی. من و تو می توانیم یک تیم قوی باشیم.

میخواهم برنامه samsungHealth که یک برنامه فوق العاده برای ورزش است که تقریبا می شود همه ورزش ها را با ان انجام داد را رویت نصب کنم و صبح هایم را با ورزش منظم و لذت بخش شروع کنم

samsung health
samsung health

بعد ورزش حالا نوبت درس خوندنه که خودش تو این روز ها یک چالش شده ولی من با کمک تو میتونیم به این هدف هم به راحتی برسیم. برای درس خواندن باید برنامه ریزی داشته باشیم و در این راستا برنامه wunderlist مناسبه

اپلیکیشنی برای برنامه ریزی روزانه
اپلیکیشنی برای برنامه ریزی روزانه


خب رسیدیم به بخش خوشمزه کار، حالا وقت درست کردن یه غذای خوب برای ناهاره. و برای این کار باید روش پختن غذای خوب رو هم یاد داشته باشیم میتونیم از برنامه سرآشپز پاپیون که دستور العمل های غذا های متنوع و خوشمزه رو داره استفاده کنیم

یه برنامه عالی برای اشپزی
یه برنامه عالی برای اشپزی

اما برای درست کردن یه غذای خوب به مواد غذایی خوب هم نیاز داریم و چون این روز ها در قرنطینه به سر می بریم بهتره از یک خرید اینترنتی قابل اعتماد استفاده کنیم


نوبتی هم که باشه نوبت یه تماس تصویری با پدربزرگ و مادربزرگه مهربونه که این روز ها بخاطر کرونا نمیتونیم بریم خونه شون و دلم هم حسابی براشون تنگ شده اما بازم با کمک تو دوست کوچولو این کار هم قابل جبرانه میتونیم یک تماس تصویری با اونا داشته باشیم و برای این کار وارد برنامه GoogleDUOمیشیم و میتونیم یه گپ خوب با اونها داشته باشیم و از دلتنگی در بیاییم و روی ماه شون رو ببینیم

تماس تصویری عالی!!
تماس تصویری عالی!!


ممنون دوست کوچک من با کمک تو از روی برنامه Google calendar فهمیدم که امروز تولد ماهان پسر عمومه بهتره بریم براش یه کاردستی خوب درست کنیم بازم تو میتونی بهترین کمک باشی. کانال های خلاقیت برای این کار عالیه که میتونیم با یه سرچ ساده در تلگرام و سروش و بله و ....... اونها رو پیدا کنیم


چقدر خسته شدم!!

تو حتی شب هم بهترین همدم من هستی و میتونی با کتاب های صوتی منو همراهی کنی تا خوابم ببره

داستان های صوتی که این کار برنامه ی طاقچه رو می طلبه!!!

حس ارامش با کتاب صوتی
حس ارامش با کتاب صوتی

#روایتگر باش شب بخیر!!








روایت‌گرباشروایتگرباش
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید