ویرگول
ورودثبت نام
محمد هادی بهمن آبادی
محمد هادی بهمن آبادی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

تو نظارت و اجرا همش نگرانم و استرس دارم

راه حل رفع نگرانی و استرس مهندسین ناظر و مجری
راه حل رفع نگرانی و استرس مهندسین ناظر و مجری


من محمد هادی بهمن آبادی هستم.

بازرس نظام مهندسی و دارای پروانه اشتغال نظارت، طراحی و اجرا.

چند سالی میشه که تو فضای مجازی خصوصا اینستاگرام (آیدی پیج: m.hadibahmanabadi) فعالم و به خاطر همین با خیلی از دغدغه های مهندسین ناظر و مجری کاملا آشنا هستم.

مثلا:

  • مهندس من تازه پروانه اشتغال نظام مهندسی رو گرفتم و داره کار بهم ارجاع میشه و اصلا نمیدونم باید چیکار کنم؟ از کجا شروع کنم؟ از مالک چی بخام؟
  • مهندس اگه اشتباهی تو کارم انجام بدم چی میشه؟ خیلی استرس دارم.
  • مهندس وظیفه من به عنوان مهندس ناظر سازه چیه؟
  • مهندس وظیفه من از شروع تا پایان کار به عنوان مهندس ناظر معماری چیه؟
  • مهندس من ناظر هماهنگ کننده هستم. اصلا بقیه ناظرها با من همکاری نمی کنند. چیکار کنم؟
  • مهندس من اصلا تا حالا تو کارگاه کار نکردم. الان چطوری کار نظارت انجام بدم؟
  • مهندس من از هر کی می پرسم یه جور منو راهنمایی میکنه. کدومش درسته؟
  • مهندس من چه بیمه ای تهیه کنم که کاملا مسئولیت مهندس ناظر و مجری رو پوشش بده؟

و......



راه حل چیه ؟

این همه نگرانی، استرس و سردرگمی فقط و فقط برای عدم آگاهی و عدم آشنایی با مسیره.

وقتی شما مسیر رو بشناسی همیشه آرامش داری و دیگه نگران نیستی مثلا کسی که تا حالا تو جاده چالوس نرفته امکان داره یکی بهش بگه اونجا راهزن داره، شیب جاده وحشتناکه و ....

ولی وقتی خودش یکبار با نقشه و با یک آدم آشنا به مسیر اون جاده رو بره میبینه نه تنها اونقدر ترس هم نداره، حتی میتونه از جاده لذت هم ببره.

پس اولین قدم برای مهندس ناظر و مجری آگاهی از مسیره فقط همین.



حالا پیشنهاد ما چیه؟

ما در دی ماه سال 1401، بعد از سه سال جمع آوری اطلاعات از پرونده های قضایی، بررسی بیش از 700 پروژه ساختمانی، مشاوره با بازرسان نظام مهندسی و افراد خبره، بالاخره پک ویدیویی ناظر مسلح را رونمایی کردیم که در همان روزهای اول با رضایت و استقبال بی نظیر مهندسین ناظر، مجری، سازندگان و... مواجه شد که نظرات آنها در لینک زیر قرار داده شده است.

https://bahmansaze.ir/%d9%86%d8%b8%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%be%da%a9-%d9%86%d8%a7%d8%b8%d8%b1-%d9%85%d8%b3%d9%84%d8%ad/

این مجمموعه ویدیویی، مرحله شروع تا پایان کار ساختمان رو به صورت قدم به قدم و با بیان نکات حقوقی، فنی، اجرایی و نحوه گزارش نویسی پوشش داده و در تمامی جلسات به بندهای مقررات ملی ساختمان، نشریه ها و استاندارها استناد شده است و لذا در همه جای ایران قابل استفاده می باشد.



این مجموعه روی گوشی و ویندوز به صورت همزمان قابل استفاده بوده و لذا همیشه و در تمام پروژه ها کنار شما می باشد.


همچنین یک گروه پشتیبانی بسیار حرفه ای به سوالات دوستان پاسخ می دهد که نظرات دوستان در مورد گروه پشتیبانی در لینک زیر قرار داده شده است.

https://bahmansaze.ir/%d9%86%d8%b8%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d8%b8%d8%b1-%d9%85%d8%b3%d9%84%d8%ad-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d8%af%d9%88%d9%85/



برای دیدن جلسات رایگان و جزئیات پک ناظر مسلح روی لینک زیر کلیلک کنید.

https://bahmansaze.ir/product/%d9%be%da%a9-%d9%86%d8%b8%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a7%d8%ac%d8%b1%d8%a7/


مهندسینظام مهندسیآزمون نظام مهندسیمحمد هادی بهمن آبادیناظر مسلح
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید