ویرگول
ورودثبت نام
حسن عزیزی
حسن عزیزی
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

عطر مورد علاقه من برای فصل پاییز و زمستون



با اینکه من یک پسر هستم و طبیعتا باید عطر مورد علاقه من هم یک عطر مردونه باشه، اما من به طرز وحشتناکی از یک عطر زنانه خیلی جذاب خوشم میاد و عاشقشم که شاید این حس توصیف نشدنی. از این عطر بسته های زیادی رو میخرم و هر روز میشینم و اون رو بو می کنم.

عطر زنانه ای که من رو در درون خودش محو کرده، عطری نیست جزء بوکت آیدل. بوکت آیدل یک عطر زنانه جذاب هست و یک رایحه سنگین و دوست داشتنی داره. اما هتون بگم که من هیچ وقت باور نکردم که این عطر واقعا یک عطر زنانه باشه، چون سیس رایحه این عطر بیشتر شبیه به یک مرد جدی و مصممه. در عین حال اونطوری هم اختصاصی برای آقایون نیست و برخی از ریزه کاری ها و ظرافت ها این عطر رو مختص به بانوان هم میکنه. در کل من اگر پرفیومر این عطر بودم این عطر رو به عنوان یک عطر یونیسکس معرفی میکردم تا یک عطر زنونه.

با من همراه باشید تا در ادامه بیشتر در مورد این عطر بدونیم.



شخصیت شناسی عطر بوکت آیدل

بر فرض که ما حرف صاحب امتیاز این برند رو بپذریم و بگیم که این عطر یک عطر زنونه است. اما بهتره بپرسیم این عطر برای کدوم یک از خانم ها عطر مناسبیه؟ عطر بوکت آیدل برای خانم هایی که خیلی سر سنگین هستند، خانم هایی که با هر کسی سر صحبت رو باز نمیکنن و در نتیجه خانم هایی که یک غرور خاصی دارن و این غرور نه اونقدر زیاد هست که باعث تنفر دیگران از اون بشه، و نه اونقدر کم که خودش رو از بقیه پایین ببینه. یک غرور دوست داشتنی!!

اما بهتره که از این عطر در کدام مکان ها و زمان ها استفاده کنیم؟ بهترین جا برای استفاده از عطر بوکت آیدل، مهمونی ها و جشن هاست. بعد از مهمونی ها میتونید از این عطر در مراسمات رسمی هم استفاده کنید.

اما به نظر من این عطر یک کارایی منحصر به فرد داره که واقعا خودش رو در اون نشون میده. این عطر، بهترین عطر برای استفاده در قرارهای عاشقانه است. بهتون قول میدم اگر یک بار از این عطر در چنین قرارهایی استفاده کنید، یک فیلد بک کاملتا مثبت رو دریافت میکنید. علاوه بر اینکه این عطر خاطره اون شب رو تا زنده هستید در ذهن تون نگه میداره.

حس به یاد ماندنی این عطر

حس این عطر برای من تداعی کننده روزهای زرد پاییزی هست. روزهایی که نه هوا اونقدر گرمه که دل آزار باشه و نه اونقدر سرد که شما طاقت تحمل اون رو نداشته باشید. کاملا یک هوای دوست داشتنی و خنک. روزهایی که این عطر میتونه مکمل حس اون باشه.

عطر کازاموراتی آیدل همیشه من رو با خودش میبره به اون فضایی که در زیر بارون قدم میزدم و بارون از فرق سر تا نوک پام رو خیس میکرد. اون موقعی که در اون هیاهو بوکت آیدل خودش رو نشون میداد.



رایحه عطر بوکت آیدل

عطر بوکت آیدل در سال 2010 و توسط برند کازاموراتی معرفی و روانه بازار شد. البته این عطر هم اکنون توسط برند زرجوف در حال عرضه است چون امتیاز این برند رو این کمپتانی خریداری کرده. کیفیت عطرهای این برند همگی خوب و بالا ست و همیشه بهترین ها رو به ما هدیه میدن.

عطر بوکت آیدل در دسته رایحه های شرقی و چوبی قرار میگیره. رایحه های شرقی و جوبی معمولا در کنار طبع گرم عرضه میشن. گرم و شرقی رایحه ای هست که بیشتر در عطرهای مردانه به کار میره. اما این هم نکته عجیبیه که در این عطر به کار رفته. رایحه عطر بوکت آیدل، یک رایحه گرم و شیرینه.

بعضیا فکر میکنن که عطر بوکت آیدل یک رایحه زننده ای رو داره. در حالی که اگر کمی دقت کنید، میفهمید که دقائق و ظرائف زنانه ای رو در این عطر به کار بردند که این عطر رو زنانه جلوه بده.

ترکیبات عطر بوکت آیدل

نت ابتدایی این عطر با دارچین و جوز تشکیل شده و یک رایحه گرم و کمی شیرین رو به شما ارائه میده. بعد از اینکه رایحه نت ابتدایی این عطر از بین رفت، نوبت میرسه به نت میانی این عطر. در نت میانی این عطر از سدر، چوب صندل سفید، چوب گایاک و پاپیروس استفاده شده است. این نت یک رایحه چوبی، و پودری رو داره. در نت نهایی این عطر زمان می رسه به یکسری رایحه هایی که خیلی خاص و دوست داشتنی هستند مثله وانیل. دانه تونکا، مشک، وانیل، شکوفه تنباکو و لابدانیوم از عناصر تشکیل دهنده نت نهایی این عطر هستند.

نکته در خرید عطر گرمی

در خرید عطر گرمی همیشه این نکته رو مد نظر داشته باشید که از فروشگاه معتبر تهیه کنید. نکته دیگه هم درباره خرید عطر تلخ هست. حتما قبل از اینکه بخواید یک عطر تلخ و سنکین رو خرید کنید، قبلا اون رو بو کرده باشید، وگرنه شاید از اون عطر خوشتون نیاد.

عطرعطر گرم زنانهعطر بوکت آیدلانتخاب عطرراهنمای خرید عطر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید