ویرگول
ورودثبت نام
آریا بهروزیان
آریا بهروزیان
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

استراتژی جهان چیست ایا اخرت و مرگی هست یا ما مواضی زندگی خواهیم کرد خدای واقعی کیست

همچی از جایی شروع میشه که من ادم خیلی تو داری هستم و همچیز درون من هست اما بروزش نمیدم و خیلی فکر میکنم راجب خلقت ادما و کلا دنیایی که توش داریم زندگی میکنیم خب من از بچگی هر چیزی که راجب دنیا و اخرت و این چیزا میگفتن رو گوش میکردم اما خب از ی طرف این چیزا از نظرم غیر واقعی بود و به این عقیده داشتم که هیچ اعتقاد و عقیده ای توی دنیا و جود نداره دنیا د رلحظه داره برامون میگذره اما از ی طرف چون ما توی ایران زندگی میکنیم و ادما توی ایران خیلی عقده ها دارن و خیلی نظریه دارم و مسلمون هستیم ناخداگاه چیز هایی که از اطرافیانم میشنوم رو باور میکنم و شروع میکنم راجبش فکر کردن و از اونجایی که خیلی ادم علمی تخلی هستم سریع ربطش میدم تکنولوژی و ترکیب کردنش باتکنلوژی ی روز نصف روزو داشتم به این فکر میکردم که چجوری میشه با هوش مصنوعی و تکنولوژی هایی که بلدم و داریم توی دنیا در حال حاظر چجوری میشه انسان های نامیرا ساخت و کلی استراتژی و دیدگاه با حال ازش اومد توی ذهنم و کلی اونا رو با چیزایی که توی ادیان مختلف اومده مقایسه کرد حتی ی شب تا صبح نخوابیدم چون میگم کلا خیلی کنجکاوم و به نظرم دنیا خیلی چیزای باحال داره که به نظرم اگر درکش کنیم و قدرت تفکرمون و کاعنات دورمون رو به سمتش پرتو بدیم شاید بتونیم انرژی معادل منفجر کردن خورشید رو تولید کنیم اما من هیچوقت چیز های بی استدلال رو نمیپذیرم و جورایی ریاضی فکر میکنه ذهنم چون ریاضی رو خیلی دوست دارم به به نظرم از دیدگاه ریاضی فکر کردن باعث میشه ادما هر چیزی رو باور نکنن حتی چیزایی که توی ادیان مختلف یا دین اسلام گفته میشه مثلا من هر وقت چیزی رو میشنوم باید یکی رو پیدا کنم راجبش واسم ی استدلال و اثبات منطقی بیاره تا باورش کنم یعنی حتی اگر شمایی که الان مقاله رو میخونی بگی الان شبه با اینکه میدونم شبه ولی اگر نرم پشت پنجره و نبینم باورم نمیشه برای همینه که چیزای دینی رو هم زیاد باور نمیکنم لاعقل چیزایی که واسشون اثبات درستی نیست مثلا همه با خودم میگم خدایی وجود نداره و بعدش با این استدلال خودم رو به وجود خدا با ایمان میکنم که اگر نگاهی به دورمون بکنیم میبینیم هیچ چیز از این چیز هایی که دورمون هستن ادما ماشینا و کلی چیز دیگه هیچ کدون بدون حظور یک مدیر مدیریت نمیشن اما واقعا شاید خدای واقعی رو هنوز شما و من و اونایی که ادعای خداشناسی میکنن نشناسن واقعا ولی من خدا رو از یک دیدگاه جهانی و درست میشناسم نه دیدگاهی که اسلام و ادیان مختلف اونو توصیف میکن تو هر دینی خدا به چیز های توصیف شده که به نظرم اون خدای واقعی نیست یعنی هر دینی خدا رو با استراتژی های خودش توصیف میکنه اما خدای واقعی ی چیز دیگست خدای واقعی هیچوقت انسان رو با دینش قضاوت نمیکنه و با قانون انسانیت اونو محاکمه میکنه ولی خب ما توی دین های مختلف همچین چیزی رو نداریم مثلا ما مسلمونا میگیم خدا برای ماست فقط و تصورمون اینه که خدا برای ما مسلموناست و هر کی میخواد بره به بهشت یا جهان موازی باید مسلمون باشه در صورتی که شرط انسانیت مهمه به نظر من بازم میگم من ی نوجوون 14 ساله هستم اینم ی نوشته هست توی بلاگ شخیصیم و برداشت من از جهان اطرافم خوشحال میشم تو کامنت ها بهم کمک کنید تا بینشم رو به سمت بهتری ببرم چون ما برای کمک به همدیگه ساخته شدیم پس چه خوب میشه به هم کمک کنیم راستی اوون چیزی که راجب اخر الزمان گفته شده به نظر من اینجوریه که وقتی همه ادما موفق بشن اخر الرزمان میشه و انسان ها نامیرا میشن این بینش من هست شاید بینش شما کاملا متفاوت باشه اما خوبه ادما گاهی حرف همدگه رو گوش کنن ممنونم از اینکه نوشته من رو خوندید من لینک هامو اینجا میزارم پادکست یوتیوب و اینیستاگرام

شرکت کوییت سورس - پلتفرم اسپیسیفای

پیج اینیستاگرام من

یوتیوب من

استراتژی جهان چیست ایا اخرت و مرگی هست یا ما مواضی زندگی خواهیم کرد خدای واقعی کیستاریا بهروزیانaryia behroziuanspacifyqitsource
مدیر عامل و بنیان گذار کوییت سورس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید