ویرگول
ورودثبت نام
آریا بهروزیان
آریا بهروزیان
خواندن ۳ دقیقه·۳ سال پیش

سامانه امروز حالت چطوره با استراتژی های جدید و در حال توسعه برای در دست گرفتن کرونا از دیدگاه اریا بهروزیان

امروز قراره در مورد سامانه ای که شروه به ساختنش کردیم در تیممون براتون بنویسم من چند وقت پیش با یکی از دوستان اشنا شدم که این ایده رو داشتن که چطور میش کنترل کرونا رو در دست گرفت و برای منم داستان جاب شد چون ما یک شرکت تکنولوژی هستیم و خیلی با حال میشه تا بتونیم ی کارایی هم در زمینه بهبود کرونا انجام بدیم و کلا از اول شکل گیری بیماری کرونا من این ایده رو داشتم که میخواستم یکاری تو این زمینه شرکتمون انجام بده که با پیشنهاد این دوست عزیز من تحریک شدم به انجام این کار و کلا شروع کردم به تحقیق راجبش حالا ما میخواستیم ی سامانه طراحی کنیم که با هوش مصنوعی بتونه کنترل بیماری کرونا رو در دست بگیره و با بیگ دیتا هایی که با تکنولوژی خزنده وب به دست میاوردیم از سطح اینترنت راجب بیماران کرونا و بیگ دیتایی که خودمون از کاربران سرویس ها مون جمع اوری میکنیم و اطلاعات کاربری که کاربرا خودشون توی سرویس امروز حالت چطوره میزارن ما میتونیم به یک تحلیل کلی برسیم و یک دیتابیس عظیم و پر از دیتا و اطلاعاتی که روزانه داره به روز میشه و ما میتونیم حالا اونو با هوش مصنوعی و الگوریتم های پردازش داده تحلیل و پردازش کنیم و الگورتیم هایی بنویسیم که روزانه به سوی ریشه کنی کرونا بریم این ایده باحالی بود که برام جالب بود و من همون شبش توی اتاق کارم تا صبح برنامه نویسی کردم و بیس این سیسیتم رو تا حدی ساختم برای خودمم سرعت پیشرفت این سامانه خیلی خوب بود و به نظر ایده جالبی میاد که با استراتژی های خودمون بیایم و دنیا رو از این اپیدمی و همه گیری نجات بدیم در واقع ایده اصلی بردن جهان به سمت ریشه کنی هست و از بین بردن علاوه بر اون این سامانه باعث میشه که هر مرکز بهداشت از وضعیت سلامت افراد حوضه خودشون مطلع باشن و به اونا برای مراجعه اینترنتی و در خود سامانه نوبت دهی بشه تا موجب شلوغی نشه و کلا همه چی به سمت بهبودی بره این اهداف زمانی اجرایی میشه که کاربران به حرف سامانه گوش کنند و خودشون رو تحت رهبری هوش مصنوعی قرار بدن و هرجو مرج در جامعه انلاین راه نیندازند هیچ اتفاقی نمی اقتد از نظر من دیدگاه های این پروژه بسیار بزرگ است در حدی که دولت های باید به کمک این پروژه بیان و توسعه اون بازم انحصاری نیست و همه میتونن توسعش بدن چون از دیدگاه من توسعه اجتماعی یکی از بهترین راه های توسعه یک جامعه است و یک شرکت فناوری اطلاعات و تکنولوژی اولین قدمش همینه که جامعه رو به سمت نکنولوژی های پاک ببره و یا شاید همه این شرکت هایی که انگیزشونو از دست میدن برای همین هست که دیگه جایی برای موندن ندارن توی این حوضه من خودم با این سن کمم با خیلی از افراد با تجربه توی این زمینه صحبت کردم و اینکه واقعا ویژن این کار رو درک میکنم که کار کردن توی ی همچین پروژه ای چقد میتونه مهم باشه و شاید یکی از دلایلی که من دفعه اول از این ایده دست کشیدم نبود یک پارنتر تجاری خوب برای این ایده بود و درنهایت از سوختن ایده میترسیدم اما این با وجود یکی از دوستان واقعا این انگیزه رو گرفتم که شروع کنم و این شجاعت رو برای پیاده سازی بهم دادن ایشون و ما شروع کردیم به ساختن ولی هنوزم ترس هایی دارم تو ذهنم با چالش هایی رو به رو هستم که نکند من در حال انجام کاری بیهوده باشم و این پروژه هم مانند کلی از پروژه های کوییت سورس فیل بشه و دیگه نشه ازش بهره گرفت اما من این حسو دارم روی این پروژه که این یک محصول کاملا عالی میشه و یکی از استراتژی هایی که ما اول استارتش داشتیم این بود که نباید به عنوان منبع مالی بهش نگاه کنیم ما از بیشتر پروژه هایی که توی کوییت سورس انجام میدیم انتظار تامین منابع مالی را داریم و ازش با دیدگاه در امد زایی و پول در اوردن استفاده میکنیم اما توی این پروژه تنها نگاه ما انسانیت و بهبودی وضعیت هست اما من هنوز در این تصمیم گیری مانده ام که این گام گام مفیدی است یا ن خلاصه نظر خودتون رو راجب این پروژه بگید ممنون و ویدیو و پادکست های من رو از لینک های زیر دنبال کنید

کوییت سورس - تکنولوژی اسپیسیفای
پادکست و یوتیوب اریا بهروزیان
اینیستاگرام

اریا بهروزیانaryia behroziuanاسپیسیفایspacifyqitsource
مدیر عامل و بنیان گذار کوییت سورس
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید