ویرگول
ورودثبت نام
منوچهرجیحانی
منوچهرجیحانی
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

منوچهر جیحانی - متخصص سئو

من منوچهر جیحانی هستم، متخصص سئو و توی این پست میخوام خودم و تخصصم را بیشتر معرفی کنم و یک سری از تجربیات خودم را در مسیر سئو سایت ها به اشتراک بگذارم. امیدوارم من را بهتر بشناسید.

من از ابتدا و در مدرسه، علاقمند به برنامه نویسی بودم و دانشگاه آزاد تهران هم رشته نرم افزار قبول شدم و دانشگاه دولتی مهندسی عمران، ولی از نرم افزار انصراف دادم و در دانشگاه دولتی ادامه تحصیل دادم.

در این سال ها با وردپرس طراحی سایت انجام می دادم ولی نه حرفه ای.

در سال 1397 بود که بصورت حرفه ای وارد دنیای سئو شدم، تجربه ای ناب که من را در مسیر جدیدی قرار داد و واقعا عاشق سئو شدم و تمام وقتم را در راه آموزش بیشتر و تجربه جدید گذاشتم.

ابتدا با سئو سایت فروشگاهی شروع کردم و بعد هم سئو سایت های پزشکی. تو این سال ها زیاد آموزش دیدم و آزمون و خطا هم زیاد کردم. گاهی پیش آمده بود که نکته ای گیر می کردم و ساعت ها و شاید روز ها وقتم را می گرفت و به همین علت هم دوست دارم تجربیاتم را به اشتراک بگذارم.

اکنون به عنوان متخصص و مشاور سئو در حال فعالیت هستم، با سئو، گوگل ادز و آنالیتیکس آشنا ام اما بیشتر فعالیتم سئو است. گاهی به افرادی که دوست دارند با این تخصص آشنا شوند هم بصورت خصوصی آموزش می دهم. خودم هم علاقه زیادی به آموزش دادن دارم و تمام تلاشم انتقال تجربیاتم به آنهاست.

آموزش سئو با منوچهر جیحانی

بیشتر آموزش های سئو بصورت تئوری است که گاهی افراد جدید وارد این علم می شوند، متاسفانه زود خسته میشوند و کار را رها می کنند، به همین دلیل من سعی می کنم آموزش بصورت پروژه محور انجام بدهم.

من از شکست نمی ترسم، کارهای جدید انجام می دهم و تجربه کسب می کنم. تجربه شکست باعث می شود در آینده هم همیشه آماده و آگاه باشم.

انجام خدمات سئو منوچهر جیحانی

من تمام خدمات سئو را انجام می دهم، سایت از صفر یا سایت از قبل طراحی شده و گاهی هم کار سئو انجام داده باشند. ابتدا یک آنالیز دقیق، بررسی و بعد با یک استراتژی طراحی شده، شروع بکار می کنم تا به نتیجه مطلوب برسد.

ارتباط با من:

لینکدین: linkedin.com/in/manouchehr-jaihani

ایمیل: m.jaihani@gmail.com





سئوخدمات سئوخدمات سئو سایتآموزش سئو و بهینه سازی
عاشق سئو و به اشتراک گذاری تجربه هامم. یک سئو کار کلاه خاکستری که حدود 5 سال کارم SEO هست و تولید محتوا
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید