ویرگول
ورودثبت نام
آدرا
آدرا
خواندن ۱ دقیقه·۱۰ ماه پیش

آه

بسم الله




آدم ابوالبشر پس از خلقتش بر طاق عرش ،

پنج نور دید .

جبرئیل را پرسید که اینان که اند ؟

جبرئیل آموخت ...

آدم ابوالبشر گفت :

پنجمین آن ها کیست که چنین شرر بر جانم فکند ؟

جبرئیل گفت :‌

او حسین است .

فرزندی از فرزندانت ،

به مصیبتی گرفتار آید که مصائب هستی در برابرش اندک اند .

آدم گفت ؛ چه ؟

جبرئیل گفت ؛

او‌ را خواهند کشت در حالیکه تشنه است ؛

در حالیکه غریب است ؛

تنهاست .

غریباً

وحیداً

فریدا




۲  سال پیش  ، زمونی که از درس اشتباه زیست ، خسته شدم ؛ شروع کردم ؛ تا مدت ها داخل نمایه بود و افرادی که نسبت به متن کنجکاو میشدن ، امیدوارم تونسته باشم قدمی هرچند کوچیک برای امام بردارم ، البته اگر از مرز اخلاص گذشته باشد
۲ سال پیش ، زمونی که از درس اشتباه زیست ، خسته شدم ؛ شروع کردم ؛ تا مدت ها داخل نمایه بود و افرادی که نسبت به متن کنجکاو میشدن ، امیدوارم تونسته باشم قدمی هرچند کوچیک برای امام بردارم ، البته اگر از مرز اخلاص گذشته باشد






مستندفریداراببینیدامام
آریا دهبان هستم ؛ ان شاءالله تا شهربانی !
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید