ویرگول
ورودثبت نام
?방탄소년단?
?방탄소년단?
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

چجوری ارمی شدم؟

من و دختر داییم خیلی ب هم وابسته ایم و سعی میکنیم رفتار و اخلاقمون شبیه هم باشه و هست


پسر خاله من بی تی اس رو دوست داشت ولی ارمی نبود

یبار پسرخالم رفت پیش دخترداییم بعد براش درمورد بی تی اس گفت و اینا(اون موقع من فن بیلی بودم)بعد تصویری گرفتن من ب دخترداییم گفتم تو اون پسرا(منظور از پسرا:بی تی اس?) رو دوست داری؟

اونم گفت اره

بعد من موندم چیکار کنم فنشون بشم

رفتم اسمشونو از پسرخالم پرسیدم زدم تو نت بعدم قسمت رسید ب انتخاب بایس(سخت ترین انتخاب ارمی)به صد بدبختی اسم تهیونگو یاد گرفتم و زدم تو نت دیدم خیلی جذاااااااابههههه???

گفتم این بایس منه

بعد تو عکسا زیرش نوشته بود کیم تهیونگ و منی ک قبل از اون ن کره لاور بودم و‌ نه چیزی فکر کردم اسمش کیم هست فامیلیش تهیونگ???????????????????

بعد از یک ماه ی ادیت از اجرای فیلتر جیمین دیدم و گفتم جیمین بایس منه و زدم تو نت و فکر کردم اسمش پارک و فامیلیش جیمینه?????????????

بعد دیگ اونموقع دخترخالمم ارمی شده بود بهش گفتم من پارکو دوس دارم و بهم توضیح داد ک کره ایا فامیلیشون اولِ اسمشون میاد

بعدم رفتم فیلترو گوش دادم و حسابی قر دادم??????????????

بعد رفتم ایدول و دی ان ای رو گوش دادم و اسمای همشونو یاد گرفتم(بعد از تلاش بسیاااااااااار)تازه همش کوکی و هوپیو باهم اشتب میگرفتم??‍♀️

بعد یکی دوماه دیگه ارمیه تکامل یافته شدم و اینگونه بود ک الان این هستم?




تو کامنتا بگید ببینم شما چجوری ارمی شدین؟

#ARMY_FOREVER?
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید