ویرگول
ورودثبت نام
آفتاب گردون
آفتاب گردون
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

امروز همون شنبه ایه که منتظرش بودم

رفتن از ویرگول هم شده بود مصداق بارز از شنبه برای من

یه بار میگفتم دو روز تا آخر هفته مونده بمونم

یه روز می گفتم قول میدم روزی ۲۵ دقیقه بیشتر کار نکنم

یه روز برای خودم جایزه گزاشتم

یه روز یه رمز عجیب گزاشتم که یادم بره

یه روز جریمه کردم

یه روز گوشی رو دادم به بابام گفتم خودمو کشتم بهم نده،رفتم سر لپ تاپ?

یه روز اینترنتو قطع کردم یه جور دیگه راهشو پیدا کردم

انگار که دارم سر خودم شیره میمالم


بچه جان تو کنکور داری بشین درستو بخون

تورو چه به پیدا کردن مدینه ی فاضله؟

به تو چه که وظایف و عملکرد رهبر ایران چطوری بوده؟

الان مگه وقت اینه که شهرتو به مردم معرفی کنی؟

حالا یکی با زنش قهر کنه تو باید خودتو قاطی کنی؟

چند تا ازدوج موفق داشتی که به مردم مشاوره ی ازدواج میدی؟

الان تو بشینی دو ساعت با یکی بحث کنی قانع میشه گریه برای امام حسین غم نیست عین شادیه؟

مشکلات نظریه ی داروین هم به تو مربوط نیست.

تو الان فقط باید بشینی روزی ۱۰ ساعت عربی و فلسفه و تاریخ و جغرافی و روان شناسی و فنون و ریاضی بخونی...

نگاه کن تورو خدا درصداتو!یه درسم بالای ۵۰% نزدی بچه!

حالا برای نجات دادن دنیا وقت هست الان باید خودتو نجات بدی...

ویرگول که برات آب و نون نمیشه!



درست حدس زدید این شتر در خونه ی حدیثم نشست و حدیث ویرگولم رفتنی شد.شاید به طور کامل نرم اما دیگه نمیتونم بیشتر از ۲۵ دقیقه در روز بیام،دیگه حق ندارم پستی منتشر کنم،دیگه حق ندارم تو ویرگول بچرخم و پست بخونم فقط دو پست در روز،الان می خواستم دستمو بزارم رو قرآن و قسم بخورم اما نمیتونم.تا وقتی ویرگولی هست اگه قسم بخورم و بشکنم برام گرون تموم میشه.

شاید دیلت اکانت کنم

شاید شماره ی ویرگولمو عوض کنم

فعلا که می خوام با یه محدود کننده شروع کنم

بلاخره از رو هوا که نمیشه ۱۰ ساعت در روز درس خوند

الان خودتو میکشی ۸ ساعت می خونی تازه اونم سر و تهتو بزنن ویرگولی...


تو ۸ ساعت بخوابی ۱۰ ساعت درس بخونی میشه ۱۸ ساعت

بین اون ده ساعت هر یک ساعت و نیمش یه ربع استراحت کنی میشه دو ساعت میشه ۲۰ ساعت،یه ساعت نهار و شام بخوری هم ۳ ساعت برات میمونه قرار نیست اون سه ساعتم تو ویرگول باشی.

اگه دوست دارید تو ویرگول بمونم بهم گوش ندید و باهام بحث نکنید.اگه وقتم زیادی بره ممکنه قید خیلی چیزارو بزنم...

پس از امروز شنبه ۱۴۰۲.۴.۲۳۴ عهر میبندم که در استفاده از ویرگول کمال تفریط را به خرج دهم.باشد که رستگار شوم.


خداحافظکنکورویرگول
اگر زرتشت،علی(ع) را می دید می نوشت:گفتار علی،پندار علی،کردار علی...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید