ویرگول
ورودثبت نام
آفتاب گردون
آفتاب گردون
خواندن ۲ دقیقه·۱ سال پیش

حمل انواع مایعات به پاس دو سال افتخار آفرینی

سلام و صد سلام به همه ی ویرگولیای عزیزم

امروز داشتم به مسابقاتی که تو دو سال دهم یازدهم شرکت کردم و جوایزی که براشون گرفتم فکر می کردم. با یه حساب سر انگشتی فهمیدم مدرسمون باتوجه به هدایایی که انتخاب کرده هیچ وقت فکرشو نمی کرد یه نفر مثل من تو همه ی این زمینه ها شرکت کنه و بخواد هدیه بگیره به همین دلیل مجموعه هدایایی که من گرفتم این عکسو ساختن.????

به نظرم مدرسمون با کارخونه ی فلاسک و قمقمه قرارداد بسته???
به نظرم مدرسمون با کارخونه ی فلاسک و قمقمه قرارداد بسته???


البته ۳ تا کارت هدیه ی دیگه بجز اونی که تو عکسه هم بهم دادن که خرجشون کردم و یه مداد هم بود که نمیدونم کجاست.?

همون طور که تو عکس میبینید بنده فقط در طول یک سال تحصیلی(۱۴۰۱_۱۴۰۲) پنج عدد قمقمه( هر چی توش بشه آب ریخت رو نوعی قمقمه محسوب کنیم) دریافت کردم.فلاسک سفیده برای معدل ممتاز و نفر اول شدنم بود،قمقمه های صورتی هر کدوم برای یه مسابقه ی ورزشی بودن،قمقمه با سر سیاه برای حفظ حجاب و فلاسک صورتی هم برای مقام دوم در مسابقات صحیفه ی سجادیه(تازه به ما برای مرحله ی استان خبر ندادن اگه اونجا هم شرکت می کردم شاید یکی دیگه هم می گرفتم).قشنگ تا ده سال از لحاظ حمل مایعات تامینم????یه کِرِم مرطوب کننده هم برای جواب سوال تو نماز خونه گرفتم.یه کارت هدیه برای روز دانش آموز،یه کارت هدیه برای جواب به سوال مدیرمون راجع به مقدمه دیوان حافظ.پارسالم یه کارت هدیه برای معدل برتر گرفتم یکی هم برای مسابقات داستان نویسی.

نمای بالا?
نمای بالا?


حالا برای اینکه لیست کارام به یادگار برای آینده هم بمونه لیست لوح های تقدیرمو مینویسم.

رتبه دوم داستان نویسی ناحیه،حکم قهرمانی رتبه دوم طناب زنی،رتبه دوم مسابقات صحیفه سجادیه،رتبه اول معدل کلاس و سه تا ابلاغ همیار معلم.و لوح سرمه ای هم برای همیار معلم نمونه پارسال گرفتم.



بچه ها با اینکه مدرسمون به نسبت سایر مدارس دست و دل باز تر عمل کرده اما بازم میتونست بیشتر سلیقه به خرج بده.ولی با وجود همه ی اینا با گرفتن هر کدوم از تقدیر نامه ها و هدیه ها خیلی خوشحال میشدم.

اگه دبیرستانی هستید حتما چند تا مسابقه شرکت کنید اینا یادگاری براتون میمونه حتی اگه مسخره شون کنید بعدا خیلی خاطره انگیز میشن.

خب یه شکر گزاری بکنیم و بریم سراغ تست زدن...

خداروشکر که دو تا فلاسک دارم❤

خداروشکر سه تا قمقمه گرفتم?

خداروشکر تلاش هام نتیجه شونو نشون دادن?

خداروشکر مدرسمون برای افتخارات ما ارزش قائل شد?

خداروشکر یه کرم مرطوب کننده خوب دارم?

خداروشکر بچه ی فعالیم❤

خداروشکر الان دارم درس می خونم?

خداروشکر یه عالمه کتاب دارم?

خداروشکر فلسفه منطق می خونم?


یا حق

مراقب مهربونیاتون باشید:)




قمقمهافتخار آفرینیحال خوبتو با من تقسیم کن۵ تا قمقمه دارم کی میاد باهم مبادله کالا با کالا کنیم؟دبیرستان
اگر زرتشت،علی(ع) را می دید می نوشت:گفتار علی،پندار علی،کردار علی...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید