ویرگول
ورودثبت نام
آفتاب گردون
آفتاب گردون
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

درگیری های من و کتابام?

سلام علیکم???

کتاب خوب خوندن خیلی کیف داره مگه نه؟?

اما من همیشه برای کتاب خوندن یه عالمه مشکل دارم??

  1. مامانم نمیزاره?میگه کتاب میگی دستت از دنیا جدا میشی هر چیزی حدی داره حسابی داره بسه دیگه عههه?
  2. خود کتاب?آقا خب من نمیدونم چی بخونم ?بعضی کتابا اسمای دهن پر کن دارن،کلی توصیه شدن و خیلی معروفن ولی خوشم نمیاد!یه نفر بیاد کتاب خوب معرفی کنه برای رضای خدااااا?
  3. پیدا کردن کتاب?یعنی این که کتاب باب میلم رو بشناسم یه مشکله پیدا کردنش هزاررررر تا مشکل کتاب خونه مون داره میترکه،کتاب گرون شده،نمی دونم از کجا بخرم،همه جا کتابو ندارن،نسخه الکترونیک چشممو نابود می کنه
  4. زود تموم میشه?یعنی مهم نیست کتاب چند صفحه داره محاله بیشتر از دو روز طول بکشه تموم شدنش و باز مراحل بالا باید تکرار بشه



این پست دو برابر همین بود اما نمیدونم یهو چی شد هررررر چی نوشته بودم پاک شد???کلی براتون درباره ی رمانای اینترنتی و کلیشه هاشون گفته بودم?همش پرید و یه روز دیگه تو این پست مستقل نوشتمش
کتابدرگیریمشکلاتهمه چی پرید
اگر زرتشت،علی(ع) را می دید می نوشت:گفتار علی،پندار علی،کردار علی...
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید