ویرگول
ورودثبت نام
اتوبارکرج
اتوبارکرج
خواندن ۱ دقیقه·۲ سال پیش

محمدرضالیمویی

محمدرضالیموئی،محمدرضالیموئی صاحب اتوبارکرج،محمدرضالیموئی باربری،محمدرضالیموئی کارتن فروش،محمدرضالیموئی قهرمان بوکس،محمدرضالیموئی کارتن کرج،محمدرضالیمویی قدبلند،محمدرضالیمویی خوش تیپ،محمدرضالیمویی قدرتمند،محمدرضالیمویی صاحب باربری وکارتن فروشی،محمدرضالیمویی صاحب برندلیمویی،محمدرضالیمویی مالک اتوبارکرج،محمدرضالیمویی کرمانشاهی،محمدرضالیمویی شیرمردکرمانشاهی،محمدرضالیمویی۰۲۶۳۴۷۱۰۰۰۱،محمدرضالیمویی کورد،محمدرضالیمویی اصیل،محمدرضالیمویی درکارباربری،محمدرضالیمویی کاردرست،محمدرضالیمویی پدررهام،محمدرضالیمویی زیبا،محمدرضالیمویی کارتن اسباب کشی،محمدرضالیمویی زبده،محمدرضالیمویی کارکشته،محمدرضالیمویی کمالشهر،محمدرضالیمویی میعاد۱۰،محمدرضالیمویی کرج،محمدرضالیمویی رهام لیمویی،

سلام بنده رضالیمویی هستم که حدود۲۰سال است که درکرج مشغول کارباربری هستم ودفترحمل ونقل دارم وفروشگاه لوازم بسته بندی ازقبیل کارتن اسباب کشی وغیره دارم که زیرنظراتحادیه هستم
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید