ویرگول
ورودثبت نام
مریم اکبری
مریم اکبری
خواندن ۲ دقیقه·۸ روز پیش

مهم ترین نکات چاپ مقاله isi

از آن جایی که من خودم یک مقاله isi چاپ شده دارم به خوبی با مراحل و نکات چاپ مقاله isi آشنا هستم. اما برای اینکه اطلاعات جامع تری برای شما نگارش کنم مجبور شدم از تجربیات معتبر ترین سایت انجام مقاله یعنی موسسه انجام مقاله نیز کمک بگیرم. محتوا هایی که در این مقاله نگارش کرده ام بخش از صفحه anjammaghaleh.com/isi-article-printing الهام گرفته است.

نکات طلایی در چاپ مقاله ISI

  1. سعی کنید ژورنال با مقاله شما کاملا هم موضوع باشد.
  2. بصورت واقع بینانه کیفیت مقاله خود را آنالیز کنید و ژورنالی متناسب با مقاله خود انتخاب کنید.
  3. تا زمانی که نتایج داوری یک ژورنال نیامده است، مقاله خود را به ژورنال دیگری ارسال نکنید.
  4. اگر عجله دارید تا سریعا مقاله شما چاپ شود، از ژورنال های Open Access استفاده کنید.
  5. سرقت ادبی، کیفیت کم محتوا، عدم رعایت قوانین ارسال، عدم تناسب موضوع مقاله با متن، مشکلات فنی مقاله، عدم وجود نوآوری، نداشتن نتیجه گیری و منابع مناسب، ارسال هم زمان به چند مجله و … از اصلی ترین دلایل ریجکت شدن است.

منبع : anjammaghaleh.com/steps-to-print-isi-article

نکات کلیدی دیگر

نگارش دقیق و ساختاریافته: مقاله باید دارای ساختار استاندارد (عنوان، چکیده، مقدمه، روش‌شناسی، نتایج، بحث و نتیجه‌گیری)، نوآوری، وضوح و سادگی باشد. رعایت اصول نگارشی و ارجاع‌دهی دقیق نیز ضروری است.

ویرایش حرفه‌ای: ویرایش زبانی و محتوایی مقاله، از جمله دریافت بازخورد از همکاران، به بهبود کیفیت آن کمک می‌کند.

فرآیند ارسال حرفه‌ای: ارسال مقاله با پوشش نامه‌ای قوی و پاسخگویی دقیق به سوالات داوران، اهمیت زیادی دارد.

نکات تکمیلی: انتخاب عنوان مناسب، نوشتن چکیده قوی، استفاده از تصاویر و نمودارهای باکیفیت، رعایت اخلاق پژوهش و نوآوری در موضوع از دیگر نکات مهم هستند.

موارد کلیدی دیگر: تکرار نشدن موضوع، اهمیت موضوع، روش تحقیق مناسب، تحلیل دقیق داده‌ها و رعایت اصول نگارشی زبان انگلیسی از جمله مواردی هستند که باید به آن‌ها توجه شود.


مقالهisiمقاله isiچاپ مقاله isi
من علاقه زیادی به تحقیق و نوشتن مقالات دانشجویی دارم. در همین راستا قصد دارم در این شبکه تجربیات خودم و چالش هایی که داشتم را در اختیار شما قرار دهم.
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید