ویرگول
ورودثبت نام
LIB-
LIB-
خواندن ۱ دقیقه·۱ سال پیش

من برگشتم!

از اخرین نوشته م دو ماه میگذره..

باید بگم که واقعا تا اینجا از تابستونم استفاده کردم،تا جایی که تونستم ازش لذت بردم.

کلی والیبال تمرین کردم و پیشرفت کردم،دوستامو دیدم، خندیدم و..

خوشبختانه بالاخره خودمو شناختم..ولی بقیه ادما رو؟ نه.

اینکه دیگه نمی تونی به کسی اعتماد کنی عذاب آوره،اینکه چقدر یه آدم میتونه بهت نزدیک باشه و با همه پیام دادناش ذوق کنی ولی یه جایی جلو بقیه در حالی که تو نیستی ضایع ت کنه و بعدش تظاهر کنه که هیچی نشده و همه چی اوکیه!

ولی خب دیگه خودمو اذیت نمیکنم، اصلا چرا باید برام مهم باشه؟

یکی از ناراحتیای دیگه م اینه که دلم برای کسی تنگ شده که نه می تونم بهش پیام بدم، نه حالشو بپرسم، نه هیچی:)

نمیدونم اونم همین حسو داره یا نه، ولی خب،باشه:))

سعی میکنم بیشتر بنویسم،شما هم از تابستونتون بگین برام.



With pain , it looks more interesting
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید