ویرگول
ورودثبت نام
LIB-
LIB-
خواندن ۱ دقیقه·۹ ماه پیش

چالش بیو!

چالش بیو!

1- پررنگ ترین کلمه ای که تو ذهنمه:ران

2- اگه تعداد یه چیزو تو جهان بیشتر می‌کردم: امم..نمیدونم
3- اگه یه رایحه بودم: بوی فلفل/بارون
4- اگه یه شیء بودم: عطر
5- اگه یه رنگ بودم: زرد لیمویی
6- اگه یه قدرت ماوراءالطبیعی داشتم: خوندن ذهن آدما
7- اگه یه ژانر بودم: ماجراجویی/طنز
8- اگه یه نوع قهوه بودم: قهوه اصلا دوست ندارم * ایموجی خنده
9- اگه یه حس بودم: خنده از ته ته دل/امیدواری
10- اگه یه مکان بودم: سالن والیبال
11- اگه یه چیز تو طبیعت بودم: اقیانوس
12- از چی متنفرم: از کسایی که خیلی خودشونو بالا میبینن،کسایی که اعتقادات بقیه رو مسخره میکنن و البته از پیازم متنفرم *بازم ایموجی خنده
13- چی باعث میشه تصمیم جدی واسه خودکشی نگیرم:اتفاقای خوبی که قراره در آینده برام بیوفته،والیبال
14- تو چه کاری استعداد دارم:خندوندن مردم، کنترل کردن افکارم، امیدداشتن
15- چی منو از دپرس بودن نجات میده:والیبال، اهنگ،فیلم
16- طولانی ترین تایمی که رو یه آهنگ قفلی بودم: نمیدونمم
17- کاراکتر انیمه مورد علاقم: سوگاوارا و نیشی نویا تو هایکیو و البته دازای=))

18- چیزایی که دوسشون دارم: والیبال-دوستام-ران-نامه های کوچیک،اهنگ،هری پاتر،خوراکی

چالش بیوهری پاتر
With pain , it looks more interesting
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید