ویرگول
ورودثبت نام
Parisa
Parisa
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

استراتژی زندگی

این روزا از سخت ترین روزهای زندگیمه، همه چی در حال تغییره، با این که مطمئنم آخر این قصه خوشه، اما مسیر سختی برای رسیدن به روزای خوب پیش رومه. باید امید داشته باشمو بدون وقفه ادامه بدم.
حالا تو این روزای سخت چی می‌تونه بهم انگیزه بده و مسکن باشه؟؟؟ آدمای خوب... مثل خانواده‌ی خوب، یار خوب، رفقای خوب و همکارای خوب...
من این استراتژی زندگی رو خیلی دوست دارم که وقتی مشکلی سر راهت می‌ذاره آپشنای دیگه‌ای برات رو می‌کنه که بتونی قسمت سختو از سر بگذرونی...
مثل الان من که در کنار همه‌ی اتفاقات تلخ، آدمایی رو کنارم دارم که وقتی خوردم زمین، دستمو گرفتن و بلندم کردن، خاک لباسامو تکوندن و راهیم کردن که ادامه بدم... من با همه ی روزای سخت خیلی خوشبختم.

پریسا (دختر) (فارسی) (تاریخی و کهن) معنی: زیبا مانند پری، افسونگر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید