ویرگول
ورودثبت نام
Parisa
Parisa
خواندن ۱ دقیقه·۳ سال پیش

مثل مدیر ما باشید :)

تا حالا شده گرسنگی یه جوری بهتون فشار بیاره که حالت تهوع بگیرین و عصبی ترین آدم کره ی خاکی بشین؟
من امروز همون آدم گرسنه ی عصبی، با معده درد بودم. که حتی نمی تونستم برای خودم تصمیم بگیرم که چی سفارش بدم و کدوم رستوران برم :)
حال عجیبی بود تا حالا اینجوریشو تجربه نکرده بودم. وقتی سیر شدم چشمام خوشحال بود همه چی دورو برم رنگی شد. اون آدم عصبی حالا مهربون از سر میز پاشده بود.
خواستم با توجه به این تجربم بگم که اگر کارفرما یا مدیر و مسئولی هستید هیچوقت زمان غذا خوردن نیروتونو نگیرید. مثل مدیر ما باشید هر بار که می‌بینه کلافه ای میگه حالا برو به قهوه بخور، برو نهار تو بخور بعد بیا ادامه ی کارت، به ولله که راندمان کاری خودتون میره بالاتر.
از ما گفتن بود ??‍♀️

پریسا (دختر) (فارسی) (تاریخی و کهن) معنی: زیبا مانند پری، افسونگر
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید