ویرگول
ورودثبت نام
امیرعلی رباط جزی
امیرعلی رباط جزی
خواندن ۴ دقیقه·۱۰ ماه پیش

موفق باشید حتماً بخوانید

سلام دوستان عزیز من امیرعلی رباط جزی هستم امروز اومدم بهتون بگم که ما چگونه به خواسته هامون برسیم و چگونه با ضعف هامون خداحافظی کنیم شما فرق نداره یک نوجوان باشی یا یک بچه یا یک پیرمرد یا...هر رده سنی تو در سرت مغز داری و نباید از مغزت استفاده نکنی خیلی ها از این مردم محروم به من مراجعه میکنن میگن که این خوشبختی مال بچه پولدارها است اما من به شدت باهاشون برخورد میکنم میگم برین توی گوشیتون سرچ کنید مردان یا زنان معروفی که در بچگی زندگی فقیری داشتند کلی آدم معروف میادکه الان بهترین زندگی دارن مثل هادی چوپان.این آقا رو مثال زدم چون همه ایران می‌شناسنش که زندگی نامش اگه برید سرچ کنید براتون میاره خیلی سختی کشیده تا به اینجا رسیده حالا بگذریم پس آدم هایی که فکر میکنند زندگی خوب مال بچه پولدار هاست تا وقتی که این فکر رو از سرشون توی سطل اشغال نندازن احتمال موفقیت شودنشون ۱درصد از ۱۰۰درصد است. وآدم های بعدی اونایی هستن که به همون چیزی که دارن راضین من یک خونه اجاره ای داشته باشم به موقع اجارم بتونم بدم یه غذای ساده هم بخورم همین بسه برای من این دسته هم از اون دسته قبلی خیلی فرق ندارد و احتمال موفق شدن خیلی کمه وتا آخر عمر باید کارکنند وازهرکسی یک تیکه بشنوند مثلاً از همسرکه مثلاً میگه نگا کن نمیدانم فلان کس شوهرش برایش طلا خریده بهترین خونه خریدن...حالا ما توخرجمون موندیم از صاحب کارمثلا اگه کمی اشتباه کنی بهش کلی سرکوفت میزنه اون باید سرش پایین باشه تا از کار بیکار نشه و...

سلام دوستان عزیز من امیرعلی رباط جزی هستم امروز اومدم بهتون بگم که ما چگونه به خواسته هامون برسیم و چگونه با ضعف هامون خداحافظی کنیم شما فرق نداره یک نوجوان باشی یا یک بچه یا یک پیرمرد یا...هر رده سنی تو در سرت مغز داری و نباید از مغزت استفاده نکنی خیلی ها از این مردم محروم به من مراجعه میکنن میگن که این خوشبختی مال بچه پولدارها است اما من به شدت باهاشون برخورد میکنم میگم برین توی گوشیتون سرچ کنید مردان یا زنان معروفی که در بچگی زندگی فقیری داشتند کلی آدم معروف میادکه الان بهترین زندگی دارن مثل هادی چوپان.این آقا رو مثال زدم چون همه ایران می‌شناسنش که زندگی نامش اگه برید سرچ کنید براتون میاره خیلی سختی کشیده تا به اینجا رسیده حالا بگذریم پس آدم هایی که فکر میکنند زندگی خوب مال بچه پولدار هاست تا وقتی که این فکر رو از سرشون توی سطل اشغال نندازن احتمال موفقیت شودنشون ۱درصد از ۱۰۰درصد است. وآدم های بعدی اونایی هستن که به همون چیزی که دارن راضین من یک خونه اجاره ای داشته باشم به موقع اجارم بتونم بدم یه غذای ساده هم بخورم همین بسه برای من این دسته هم از اون دسته قبلی خیلی فرق ندارد و احتمال موفق شدن خیلی کمه. وتا آخر عمر باید کارکنند وازهرکسی یک تیکه بشنوند مثلاً از همسرکه مثلاً میگه نگا کن نمیدانم فلان کس شوهرش برایش طلا خریده بهترین خونه خریدن...حالا ما توخرجمون موندیم از صاحب کارمثلا اگه کمی اشتباه کنی بهش کلی سرکوفت میزنه اون باید سرش پایین باشه تا از کار بیکار نشه و...

ودسته بعدی که خیلی ازشون خوشم میاد حتی اگه توی یک خانواده محروم هم باشند فکرشون این نیست که نگا کن خیلی ها ازما پایین ترن همیشه به بالا ها فکر میکنند همیشه میگویند که من باید موفق بشم به زندگی بد پایین ها نگا میکنند تلاش میکنند که شکل اوناها نشن شما برو زندگی یکی ببین که گدایی می‌کنه با یکی که بلاگر اینستاگرام یا توی یوتویوب درآمد دلاری داره یک نفر به من مراجعه کرد گفتش که خوانواده من هرچی میگم می‌خوام نمی‌دونم شکل فلان کس بشم میگن تو هیچی نمیشی تنها راه شما اینه که به حرف هاشون توجه نکنید وفکر کنید که من شکل کسی که گفتم بشم اوناها خودشون از حرفشون شرمنده میشن. وقتی حرفم تموم شود اونجا بود که گفتم بریم زندگی این نیازمندها رو ببینید از قدیم گفتن ادب را از که آموختی ؟از بی ادبان حالا شما ثروتمندی رو از نیازمندان یاد بگیرید وای به روزی که شکل اوناها بشین همین الان که دارین این مقاله می‌خونین خودتونو جای اون نیازمند بزارین به نظرتون اگه اون نیازمند شکل شما مغز ثرو تمندی داشت الان به این روز نمیفتاد؟ دوستانی که از دسته ۱و۲هستن تا وقتی مثل این دسته ۳ سوم نشین احتمال موفقیت تون خیلی کمه (شماهم میتوانی مغز سروتمند داشته باشی با تلاش پشتکار نباید مس ... کار کنی الان زمونه جوری شده که مردم از زور بازو پول درنمیارن الان مردم از مغزشون کار میکشن یه سرچ بزنین که از یوتویوب چقدر میشه پول درآورد )دوستان امیدوارم شما از دسته سوم باشید یه چیزی یادم رفت شما یک دفترچه بگیرید و تمام بدبختی هاتونو توش بنویسید هر روز به اونها نگاه کنید گریه نکنید خودتونو نزنید با این چیزها چیزی درست نمیشه شما باید با پشتکار به جایگاه خوبی برسی نه باگریه و خودزنی به نظر من همیشه این آدم های موفقی که قدیم در فقر زندگی میکردند دنبال کنید.

امیرعلی رباط جزی من نه کتاب تاهالا خواندم نه تحقیق کردم این چیزایی که به شما گفتم در ثانیه به فکرم رسیده نوشتم اگر جایی مشکلی داشت شرمنده خدانگهدار (ذهن ثروتمند داشته باش)

درآمد دلاریذهن ثروتمندزندگی خوب
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید